خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچکس نمی‌تواند بگوید که نیروهای مسلح نیاز به تقویت ندارند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۰۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳


سردار عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه تایید نهایی سازمان گردان های رزم و پشتیبانی رزم در هشت سال دفاع مقدس که در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بحث امنیت مقوله ای است که همیشه بشر به دنبال آن بوده است و هر توسعه و پیشرفتی در سایه امنیت ایجاد می شود.

وی گفت: اولین وظیفه دولت ایجاد امنیت برای کشور است و هر چقدر نیروهای مسلح کشور مقتدر و توانمند باشند، امنیت ثبات بیشتری در جامعه خواهد داشت.

سردار عراقی بیان کرد: هیچ کس نمی تواند بگوید که نیروهای مسلح نیاز به تقویت ندارند چرا که نیروهای مسلح متولی ایجاد و ثبات امنیت در جامعه است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با توجه به پرتاب موشک که توانمندی های نظامی کشور را به نمایش درآورد، جواب مقتدرانه ای به قانون شکنی های دشمنان میهن اسلامی را نیز داد.

وی اضافه کرد: نیروی سپاه در مرزهای غرب، شمال غرب و جنوب شرق کشور توانسته است مقترانه و مدبرانه با اشرار مقابله کند همچنان که در درگیری های چند روز قبل نیروهای سپاه با اشرار 4 نفر از جمله ملا خلیل ایدئولیک تکفیری ها را به هلاکت برسانند.

سردار عراقی اظهار داشت: امروز امنیت پایدار موجود در کشور توسط نیروهای مسلح و با تکیه بر نیروهای بومی در مناطق مرزی به ثبات رسیده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی در خصوص فرمان مقام عظمای ولایت مبنی بر آتش به اختیار بیان داشت: آتش به اختیار یعنی انجام امور فرهنگی تمیز و قانونی، نه کار غیر قانونی که بهانه ای به دست دشمنان داده شود.

وی عنوان کرد: در خصوص روند اضمحلال داعش که یک پروژه آمریکایی و سعودی است می توان گفت سوریه و اطراف حلب به طور کامل پاکسازی شده و امیدواریم به زودی مردم عراق، سوریه و یمن بتوانند دشمنان را زمین گیر کنند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها