خبرهای داغ:

رقابت۲۵۰۳نفر داوطلب ورود به دانشگاه در باغملک

آزمون سراسری کنکور سال ۹۶ از صبح روز پنج شنبه با رقابت گروه های آزمایشی علوم ریاضی و انسانی آغاز و تا عصر روز جمعه با گروه زبان به پایان می رسد
کد خبر: ۸۸۸۳۰۱۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
خداداد کردی رئیس اداره آموزش و پرورش در بازدید از یکی از حوزه های کنکور عنوان کرد : از کنکور ۹۵ تا روز گذشته کارهای زیادی برای آمادگی دانش آموزان انجام شد برای اولین بار دو پایگاه مدرسه نخبگان و دیگری مدرسه یاوران مهدی از طریق آموزش و پرورش داشتیم و مدرسین این مدارس تضمین کردند کسانی که توانایی و استعداد ورود به دانشگاه را داشتند در این کلاس ها راه پیدا کردند که امیدواریم امسال دانش آموزان باغملک یک جهش خوبی در کنکور داشته باشند‌.

وی افزود : برای آمادگی هم بیش از یک ماه است که فضای مراکز آزمون تجهیز می کنیم و هم کارهای مقدماتی لازم جهت برگزاری آزمون را انجام دادیم .

کردی بیان کرد : اولین شهرستان در سطح کشور بودیم که حوزه بندی کردیم به علت اینکه تجربه گذشته را داشتیم که زمان از دست ندهیم و کارهایی که لازم بود سریعتر انجام گیرد.

وی در خصوص زمان بندی کنکور گفت: کنکور در دو روز انجام می شود که از در روز پنج شنبه در نوبت صبح سوالات از مخزن اصلی به مخزن فرعی انتقال داده شد و ساعت هفت و سی دقیقه درب های ورودی بسته شد و شرکت کنندگان باید شناسنامه عکس دار ، کارت ملی و کارت ورود به جلسه همراه داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش باغملک بیان کرد: در روز اول شامل ۳۵ نفر زن در سه حوزه و ۹۷ نفر مرد در مجموع ۱۳۲ نفر در گروه علوم ریاضی ، ۳۸۶ نفر زن و ۳۶۷ نفر زن در گروه علوم انسانی و ۴۹ نفر در گروه هنر در این آزمون به رقابت می پردازند و در روز دوم نوبت صبح گروه علوم تجربی شامل ده حوزه ۸۴۳ نفر زن و ۶۱۴ نفر مرد در مجموع ۱۴۶۷ نفر در این گروه به رقابت می پردازند و در نوبت عصر گروه زبان شامل ۶۶ زن و ۴۶ مرد در مجموع ۱۱۲ نفر هستند. در کل گروهای مختلف طی دو روز تعداد ۲۵۰۳ نفر شرکت کننده شامل۱۳۶۱ داوطلب زن و ۱۱۴۲ نفر داوطلب مرد به رقابت خواهند پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار