به همت فرماندهی بسیج ناحیه امام سجاد(ع)؛

بازدید از پایگاه نمونه کشوری

سردار استاد حسینی، پاسدار مجید زنجانی،حجت الاسلام ملک و هیات همراه با حضور در پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) که از پایگاه های نمونه کشوری در چندین سال متوالی میباشد حضور پیدا کرده و با بسیجیان این پایگاه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۱۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار استاد حسینی، پاسدار مجید زنجانی،حجت الاسلام ملک و هیات همراه با حضور در پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) که از پایگاه های نمونه کشوری در چندین سال متوالی میباشد حضور پیدا کرده و با بسیجیان این پایگاه دیدار کردند.

فرمانده پایگاه قمر بنی هاشم (ع) در گزارشی از فعالیت های پایگاه اظهار داشت:  این پایگاه تعدا 8 دستگاه رایانه دارد که بسیجیان در ساعات مختلف روز جهت بازی های رایانه ای استفاده میکنند.

وی افزود: میز پینگ پونگ، فوتبال دستی که این وسایل سبب شده تا نوجوانان به جای بازی در کلوب ها و گیم نت ها که محیط های آلوده ای میباشد عضو بسیج شده و در پایگاه بازی کنند.

فرمانده این پایگاه افزود: هم چنین مسجدی که در آن پایگاه قرار دارد تعداد جوانان و نوجوانان آن بسیار بالاست که آن هم به جهت جذب بالای این پایگاه است.

سردار استاد حسینی نیز در انتها با بیان خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی و دلاور مردی های شهدایی که در آن زمان نوجوان بوده اند صحبت کردند و از فعالیت بسیار زیاد و زیبا و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در این پایگاه تقدیر و تشکر کردند .

گفتنی است، در این پایگاه دوره غواصی و هلال احمر برگزار شده است و گواهی این دوره ها توسط سردار و هیات همراه به بسیجیان اعطاء گردید.

بازدید از پایگاه نمونه کشوری 
 
بازدید از پایگاه نمونه کشوری 
 
بازدید از پایگاه نمونه کشوری 
 
خبرنگار بسیجی: فرهادی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار