خبرهای داغ:
مدیر پژوهشگاه حکمت عقلی و مبلغ نیروی مقاومت عراق در گفتگو با بسیج:

مقاومت مردمی عراق به خار چشم استکبار تبدیل شده است/ مقاومت، برگرفته از تفکر بسیج در ایران است

یکی از مبلغان دینی در بسیج مردمی عراق با بیان اینکه تاسیس بسیج مردمی عراق برگرفته از وجدان انسانی بود و داعش را از بین برد گفت: امروز مقاومت مردم به خاری در چشم استکبار تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۲۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

مقاومت مردمی عراق به خار چشم استکبار تبدیل شده است/ مقاومت، برگرفته از تفکر بسیج در ایران است////////گفتگوی سیدحسن احمدی  خبرنگار بسیجی حوزه 6 شاغل در جامعة المصطفی

حجت الاسلام و المسلمین عدنان الحسینی مدیر پژوهشگاه حکمت عقلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: تمام کارهای فرهنگی و پژوهشی بایستی در خدمت انسان و راهگشای مشکلات باشد و در زمینه مقاومت، کارهای علمی و تبلیغی ارزشمندی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه باور ولایت فقیه و مرجعیت دینی، ماهیت اصلی تاسیس نیروهای مقاومت مردمی عراق شد گفت: امروز شاهد بروز آثار تفکر بسیجی که امام خمینی(ره) آن را تاسیس کرد در عراق و سوریه هستیم.

حسینی خاطر نشان ساخت: به دلیل وخامت اوضاع منطقه در مقابله با افراط گری و تکفیر، مرجعیت را به آن واداشت تا این نیروهای مقاومت را تاسیس کند و نباید بصورت مقطعی، بلکه به یک نیروی ثایت و هیمشگی در نیروی های مسلح ثابت بماند.

مدیر پژوهشگاه حکمت عقلی افزود: نیروی مقاومت بسیج مردمی عراق نه فقط به کمک مردم شیعه بلکه به کمک تمام اقلیت ها و مذاهب موجود در این کشور کمک کرد و با شجاعت تمام داعش را از خاک عراق پاک سازی کرد .

این مبلغ دینی در بسیج مردمی عراق با اشار به قدرت نیروی حشد الشعبی که امروز به خار چشمی برای استکبار جهانی تبدیل شده، خاطرنشان شد: قدرت و توان نظامی این نیروی مقاومت می تواند بعد از حزب الله لبنان، آن را طبقه بندی کرد.

حسینی گفت: از همان ابتدای تاسیس این نیروی مقاومت به دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از آن، با هجمه های تبلیغاتی فرآوانی روبرو شد که بایستی پژوهشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی به آن بپردازند.

وی در پایان با اشاره به اینکه منطقه از هفتاد سال قبل تاکنون، شاهد حضور استکبار و اشغالگری است افزود: استکبار جهانی می خواهد حضور و نفوذ خود، در کشورهای عربی و اسلامی را حالتی طبیعی و لازم نمایش دهد و با تاسیس سفارت خانه های متعدد اهداف خود را به پیش ببرد.

سیدحسن احمدی  
ارسال نظرات
آخرین اخبار