امام جمعه موقت هرات با توجه به فرمایشات رهبری،خواستار احیا اصل هشتم قانون اساسی شد و گفت: اصل امر به معروف و نهی از منکر کلید توسعه پایدار و لازمه رشد و دست یابی به تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۳۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته خود نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی توصیه و سفارش کرد.

حجت الاسلام غلامرضا محمودی گفت: راهکار کاهش همه بحران و آسیب های اجتماعی رعایت تقوا الهی است.

خطیب جمعه هرات به تبیین دو راهکار دستیابی به تمدن نوین اسلامی پرداخت و افزود: در سبک زندگی دینی، مانوس بودن جوانان و نوجوانان با قران و مسجد از بهترین اهرم ها در راستای کاهش اسیب های اجتماعی است.

امام جمعه موقت هرات با توجه به فرمایشات رهبری در سخنان اخیر ایشان،خواستار احیا اصل هشتم قانون اساسی شد و خاطر نشان کرد: اصل امر به معروف و نهی از منکر کلید توسعه پایدار و لازمه رشد و دست یابی به تمدن نوین اسلامی است.

محمودی افزود: مسئولین این دغدغه رهبری را جدی بگیرند و هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن این اصل در جامعه باشیم.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی پشتیبانی‌کننده حقوق و آزادی‌های مشروع مردم و کاهش‌دهنده مشکلات اجتماعی است و باید این قوه در همه دستگاه‌ها نظارت دقیق داشته باشد تا خلافی در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها رخ ندهد و جلوی تخلفات گرفته شود.

خطیب نماز جمعه هرات به اجلاس گروه بیست که در هامبورگ آلمان برگزار می شود اشاره و خاطر نشان کرد: سیاست های این گروه موجب افزایش فاصله طبقاتی در راستای جهانی سازی غرب است.

حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت هرات با تبریک به منتخین شورای اسلامی شهر هرات از آنان خواست با افق دید وسیع و با اینده نگری در احداث خیابان های جدید استاندارد های لازم را رعایت کنند.

خطیب نماز جمعه هرات در پایان از اعضای شورای اسلامی هرات خواست پیگیری اتصال شهرستان خاتم به خطوط ریلی،شروع کار عملیاتی بزرگ راه مهریز _نیریز،پیگیری مسائل رفع موانع بیمارستان 96 تختخوابی خاتم ، پیگیری احداث درمانگاه تامین اجتماعی،تعریض جاده هرات-هرابرجان و همچنین پیگیری راه اندازی مجتمع پتروشیمی هرات باشند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ارسال نظرات