امام جمعه کوهدشت:

از ورود برنامه های غربی جلوگیری کنیم

امام جمعه کوهدشت گفت : همه ما مکلفیم برنامه های اسلامی را برای متن و فکر کودکان داشته باشیم و از ورود برنامه های غربی جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۴۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت :همه ما مکلفیم برنامه های اسلامی را برای متن و فکر کودکان داشته باشیم و از ورود برنامه های غربی جلوگیری کنیم.

وی اشاره ای به جنگ ۳۳ لبنان افزود: در این جنگ تمام کفر جهانی هرچه از قدرت شیطانی استفاده کرد ، در نهایت در برابر اراده حزب الله و جوانان انقلابی شکست خورد که رمز این پیروزی حزب الله ایمان و مقاومت بود.

امام شهرستان جمعه کوهدشت به قراداد جدید نفتی با شرکت توتال فرانسه اشاره ای داشت و گفت: به نام توسعه چوب حراج به منافع ملت نزنید. چرا هم زمان با انعقاد این قرارداد ، در این کشور منافقان بر علیه ایران جلسه گذاشتند و هیچ صدایی از وزارت خارجه بیرون نیامد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه بانک مرکزی چرا نباید بر موسسه آرمان نظارت نداشته باشد ،اظهار داشت: مسئولین ذی ربط هرچه سریع تر به وضعیت موسسه آرمان که موجب نارضایتی مردم شده است رسیدگی نمایند.

وی در پایان گفت:مردم در مصرف آب اسراف نکنند زیرا کوهدشت در وضعیت بسیار بحرانی قرار دارد حتی احتمال دارد نسبت به برق مجبور به جیره بندی شویم، پس بایستی در این راستا مراقبت نمود.

ارسال نظرات