دولت اجرای اصل هشتم قانونی اساسی را جدی بگیرد

د
کد خبر: ۸۸۸۳۰۵۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندرعباس ضمن تاکید به اهمیت جایگاه ولایت گفت:در دموکراسی معلون غربی می بینیم که جواز همجنس بازی مطرح می شود به دلیل آنکه خواست مردم تنها در آن دخیل است.

وی اظهار کرد:ما بر این اعتقادیم که باید مردم سالاری دینی صورت گیرد نه مردم سالاری غربی چرا که دموکراسی غربی ما را حامی تروریسم و سعودی را ضد تروریسم می داند.

نعیم آبادی افزود:پیامبر اکرم (ص) در خصوص سرپرستی و ولایت بعد از خود تنها به مسائل سربسته قائل نشد بلکه در ابتدای نبوت، مسئله ولایت را همراه با توحید و نبوت  بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به آب آشامیدنی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: آب بندرعباس بو‌ می دهد لذا از استاندار و نمایندگان محترم خواستاریم در صورت حضور هر یک از وزرا و یا ریاست جمهور تاکید لازم را در خصوص آب آشامیدنی بندرعباس داشته باشند.

نعیم آبادی ادامه داد: از وزیر نیرو نیز خواهشمندیم که مسئله تصفیه خانه بندرعباس را پیگیری کنند تا مشکل آب آشامیدنی هر چه زودتر حل شود.

وی در ادامه به بحث اجرای قانون اساسی و اصل هشتم آن پرداخت و افزود:در اصل هشتم تاکید شد که در جمهوری اسلامی باید دعوت به خیر و امر به معروف و نهی از منکر  انجام شود و پرچمدار نهی از منکر باید دولت ها باشند و بعد عده ای از دولتمردان می گویند کجای قانون اساسی گفته که باید جلوی فلان منکر را گرفت.

نعیم آبادی با بیان اینکه در هفته آینده یک روز به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است،تصریح کرد:دولت باید با تمام امکانات در این مسئله وارد شود  و کار را به آنجا نرساند،ما توقع داریم که ببینیم در هفته عفاف و حجاب دولت به اصل هشتم قانون اساسی بیش از پیش عمل کند.

وی ضمن تاکید به پرداخت مالیات خاطرنشان کرد:افرادی که مشمول پرداخت مالیات هستند در این کار کوتاهی نکنند و هم کسانی که مالیات را جمع آوری می کنند جانب احتیاط را رعایت کنند و چیزی از تکلیف مردم بیشتر دریافت نکنند تا جایی که می توانند انفاق را رعایت کنند.
ارسال نظرات