خبرهای داغ:
امام جمعه کردکوی با بیان اینکه کشور با وجود قوه قضاییه کارآمد موفق‎تر است، گفت: اثر وجودی قوه قضاییه کارآمد از سایر قوا حتی نیروهای نظامی و امنیتی کمتر نیست.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۷۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از  فارس، حجت‎الاسلام موسی شاعری در خطبه‎های نماز جمعه کردکوی، با بیان اینکه عزت در سایه تقوا تأمین می‎شود، اظهار کرد: اگر انسان به درستی رفتار کند، به اندازه گام بردارد و به اندازه بخورد و براساس موازین حرکت کند در دنیا آبروی خود را حفظ و عزت خود را تأمین می‎کند و در آخرت نیز سربلند خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه حوادث و رویدادهای تیرماه کمتر از خردادماه نیست و حوادث تلخ و سنگینی را تجربه کرده است، گفت: در عرض یک شب 72 تن از شخصیت‎های مهم جمهوری اسلامی ایران توسط یک فرد نفوذی و بی‎هویت به شهادت می‎رسند که این حادثه بسیار سخت  و دردناک بود.
وی با بیان اینکه کشور با وجود قوه قضاییه کارآمد، قطعاً موفق‎تر است، تصریح کرد: اثر وجودی قوه قضاییه کارآمد از سایر قوا حتی نیروهای نظامی و امنیتی کمتر نیست.
امام جمعه کردکوی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قوه قضاییه پناهگاه جامعه است، مطرح کرد: هر چقدر پناهگاه جامعه محکم‎تر باشد افرادی که در آن پناهگاه هستند راحت‎تر خواهند بود.
شاعری با اشاره به روز جهانی مواد مخدر، یادآور شد: متأسفانه امروز فرد معتاد در هر محله‎، شهر و روستایی وجود دارد و افراد گرفتار در دام اعتیاد مال، خانواده و آبرو و ... را از دست داده‎اند.
وی با بیان اینکه قاچاق، ارزش کالا را نابود می‎کند، متذکر شد: هر چند درباره مسأله اعتیاد و قاچاق کالا تحقیقات و بررسی‎های بسیاری انجام و همایش و سمینارهای مختلفی برگزار شده اما اگر نظارت‎های این حوزه بیشتر و جدی‎تر شود عملکرد و مبارزه با اعتیاد و قاچاق بهتر خواهد شد.
امام جمعه کردکوی متذکر شد: اگر جمهوری اسلامی ایران این توانایی را دارد که از خاک ایران، مواضع داعش را در دیرالزور سوریه مورد هدف قرار دهد به طور قطع می‎تواند با قاچاق کالا و عوامل پخش مواد مخدر در کشور که با آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بازی می‎کنند برخورد کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته نسبت به مصرف کالای داخلی تعصب دارند، بیان کرد:  افرادی که در ازای کار قاچاق ثروت کلانی جمع‎آوری کردند انسان‎های سالمی نیستند.
امام جمعه کردکوی با بیان اینکه مشکلات قاچاق کالا و مواد مخدر با سخنرانی حل نمی‎شود، یادآور شد: مردم و دولتمردان باید نسبت به این مسائل جدی باشند.
شاعری با اشاره به شروع فصل گرما و آغاز هفته صرفه‎جویی مصرف آب، گفت: جمعیت افزایش و بارش باران کاهش یافته است از طرفی با تغییر سبک زندگی اسراف در بین مردم زیاد شده است.
وی تأکید کرد: کمبود آب تنها مشکل کشور ما نیست، از این رو همه مردم علاوه‎بر اینکه صرفه‎جویی را سرلوحه کار خود قرار می‎دهند دیگران را نسبت به صرفه‎جویی در مصرف آب نصیحت و راهنمایی کنند.
امام جمعه کردکوی در پایان گفت: اسراف کردن آب و استفاده از آب آشامیدنی برای کارهای غیرضروری از جمله شست‎وشوی ماشین کار درستی نیست و با اخلاق اسلامی و دین تطابق ندارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها