امام جمعه عجب شیر:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از ضرورت های جامعه امروز است

امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت ها عنوان و بیان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستندا کمرنگ تر ارزش های اسلامی به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۸۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی افزود: هدف رضاخان از توطئه شوم کشف حجاب در ایران ضعیف کردن ارزش های اعتقادی و مذهبی بود تا بتواند فرهنگ غربی را در جامعه ایران گسترش دهد.
وی گفت: با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده از این رو باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.
حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه وضعیت ظاهری در خیابان‌ها با عفت مطابقت ندارد عنوان کرد: فرزندان را پاکیزه و پاکدامن تربیت کنیم.
خطیب جمعه عجب شیر همچنین انجام امور عمرانی و آبادانی شهرها را از اثرات مثبت پرداخت مالیات دانست و عنوان کرد: بخش عمده بودجه از مالیات تامین می شود و عمران و آبادانی کشور نیز تنها با پرداخت به موقع مالیات امکان پذیر خواهد بود.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارکنان قوه قضائیه گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما به فراموشی سپرده شده و کسانی که امر به معروف و نهی از منکر میکنند توسط اراذل و اوباش مورد هجوم قرار می گیرند که باید برخورد شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار