بیانیه سپاه آذربایجان شرقی به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛
حجاب اسلامی ارزش و دستور دینی مسلمانان، منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل بشر را محقق کند.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۰۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکنون به جد دریافته ایم، در شرایطی که بدخواهان اسلام و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آن ها بگیرند، وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران ماست تا در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.

آنچه در زمانی نه چندان دور در واقعه ای به نام حادثه گوهرشاد ثبت شده، صیانت از آیین حجاب و عفاف توسط زنان و مردان این سرزمین را با خون خود متجلی ساخته است، امروز در برابر هجمه رسانه ها، ماهواره ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی، سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست .

مستکبران صهیونیست به تجربه دریافته اند که اگر در جامعه ای حیا از میان برود ایمان هم از بین می رود و عزت و کرامت آن جامعه پایمال می شود و آن جامعه به جمعی حقیر و ذلت پذیر مبدل خواهد شد که به راحتی می توانند سلطه خود را بر آن تحمیل کنند همان بلایی که برسر جوامع غربی آورده و آن ها را برده وار تابع خود کرده اند .

اکنون دگربار و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی بانوان غیرتمند آذربایجان همسو با زنان مسلمان و انقلابی اینمرز و بوم اعلام می دارند که حجاب اگرچه در نگاه برخی کمرنگ و کم اهمیت تلقی شده، لیکن حجاب باطنی در تفکر و فطرت بانوان این سرزمین به ودیعه گذاشته شده است.

اگر با امید به خداوند منان و رهنمودهای رهبر بزرگ امت، حضرت آیت ا... العظمی الامام خامنه ای حفظه الله، کار فرهنگی خودجوش و تمیز صورت گیرد و از میان همین بانوان، بانوان فرهیخته ای در راس کار قرار بگیرند، نه تنها حجاب در ایران که الگوی سوم زن مسلمان که همان نه شرقی، نه غربی ، زن مسلمان ایرانی است، درجهان ظهور خواهد کرد.

در این راستا از ریاست محترم قوه مجریه، رئیس جمهور ایران اسلامی تقاضا داریم پیرو منویات رهبر معظم انقلاب با ورود جهادی به امر فرهنگ، مسئله حجاب و عفاف را با جدیت پیگیری و دستورات لازم را برای اجرای جدی قانون صادر کنند.

بدیهی است که مجلس شورای اسلامی نیز باید وظایف نظارتی خود را انجام داده و این موضوع را به جدیت پیگیری و نظارت کند و منویات مقام عظمای ولایت را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند که فرمودند: «دولت جدید باید کارهای بزرگی را با کمک مردم، در جهت رونق تولید و حل مشکل اشتغال جوانان انجام دهد و این کارها باید با جدیت پیگیری شوند و علاوه بر مجموعه های مسئول دولتی، مجموعه های عظیم مردمی و جوانان صاحب فکر و دارای ابتکار و همت نیز باید با آتش به اختیار، منافذ فرهنگی را مسدود و در این عرصه اقدام کنند و کار را پیش ببرند».

ارسال نظرات