امام جمعه موقت سیرجان گفت:آن زمان هم دشمنان مخالف دین اسلام با کمک نوکران خود به‌دنبال ترویج فرهنگ منحط غرب و تیشه زدن به ریشه ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم بودند که همیشه ناکام ماندند زیرا ملت ما با اعتقادات دینی و ارزش‌های اسلامی زندگی‌شان گره خورده است.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۳۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام حسین حیدری  در خطبه‌های نماز جمعه  سیرجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، توان و پیشرفت علمی، قدرت دفاعی، سپاه، اتحاد و همبستگی و اعتقادات دینی پایه‌های قدرت نظام ما هستند که می‌بینیم دشمنان به فکر توطئه، ضربه زدن و حمله به آنها هستند و ملت ما نه‌تنها از این پایه‌ها حفاظت می‌کند بلکه تقویت آن را وظیفه خود می‌داند.
امام جمعخبرگزاری بسیجه موقت سیرجان با اشاره به ضرورت توجه و برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی افزود: هجمه فرهنگی دشمن با هدف مقابله با ارزش‌های اسلامی و ترویج بی‌بند و باری و فساد در جامعه است و امروزه اگر رهبری معظم مسأله آتش به اختیار را مطرح می‌فرمایند، نشان از این است که کارهای زمین‌مانده فرهنگی بسیار هستند و باید متولیان فرهنگی به‌صورت خودجوش در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن تلاش جدی داشته باشند.
وی به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و گفت: صرفه‌جویی هم جنبه اعتقادی و هم جنبه انسانی دارد و دین ما اسراف را حرام می‌داند لذا صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف حکم دینی است که رعایتش واجب و ما با این صرفه‌جویی به همنوعان خود کمک می‌کنیم و اگر همه رعایت کنند مشکلی در کمبود آب و برق در کشور نداریم.
خطیب جمعه سیرجان شکست برنامه‌های آل سعود و آمریکا در تقویت و پرورش گروه‌های تروریستی و داعش را نشان از بیداری مردم در شناخت دشمن عنوان کرد و گفت: شکست داعش شکست قدرت آمریکا و ناکامی سردمداران مستکبران جهانی با همه  نوکرانش برای حاکمیت و تسلط بر منطقه است.
حیدری به مناسبت‌های هفته به روز عفاف و حجاب که به مناسبت حمله به مسجد گوهر شاد در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴ توسط عمال  رضاخان صورت گرفت اشاره کرد و گفت: ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ های اجتماعی از بدحجابی و بی‌حجابی است.
وی تصریح کرد:  آن زمان هم دشمنان مخالف دین اسلام با کمک نوکران خود به‌دنبال ترویج فرهنگ منحط غرب و تیشه زدن به ریشه ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم بودند که همیشه ناکام ماندند زیرا ملت ما با اعتقادات دینی و ارزش‌های اسلامی زندگی‌شان گره خورده است.



سیرجان خبر
ارسال نظرات