خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه کانون مساجد بستری مناسب برای اوقات فراغت جوانان است گفت: استفاده صحیح از اوقات فراغت باعث رشد فکری می شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۶۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگارخبرنگارخبرگزاری بسیج از سنقر، اظهار داشت: انسانی که طالب رشد سعادت و مفید بودن می باشد باید برای تمامی لحظات خود برنامه داشته باشد و همچنین از نظر کارشناسان خبره جهت برنامه ریزی مفید و موثر اوقات فراغت استفاده شود.

 

 مدیر حوزه علمیه سنقر بیان داشت: دانش آموزان دانشجویان و سایر اقشار درحال تحصیل درطول سال تحصیلی مشغول برنامه های مرکز آموزش می باشند و خیلی فرصت رسیدگی به شکوفا کردن استعدادهای نهفته خود نیستند فصل تابستان فرصت بسیار مناسبی است که دنبال شکوفا کردن استعدادهای خود رفته و فرصت کافی و وقت مناسب هم وجود دارد که مسئولان فرهنگی شهر بستر این کار را باید فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: اگر نگران آینده جامعه و فرزندان خود هستیم باید از این فرصت ها استفاده کرد و کارهای جامانده را کامل کرد و استفاده درست از اوقات فراغت باعث رشد فکری و عقلانی هم می شود زیرا بی برنامگی از جهت فکری شخص را متزلزل می کند.

 

 حجت الاسلام بنی عامریان ابراز داشت: کانون مساجد, بستر خوبی هست اگر برنامه های جذاب و متنوع داشته باشند و جوان پسند باشد و باید از نظرات خودشان هم استفاده کرد.

 

وی در این راستا ادامه داد: هرکس هرمقدار درتوان دارد باید در این زمینه حضور پیدا کند.پ و گروه های جهادی خیلی ظرفیت خوبی است که اثرات مادی و معنوی زیادی دارد.

 

مدیر حوزه علمیه سنقر تاکید داشت: مدارس، امام زاده ها، دارالقرآن ها باید برای اوقات فراغت برنامه داشته باشند زیرا دشمنان برنامه ها دارند باید از مربیان خوش برخورد، خلاق و با انگیزه استفاده کرد باید فعال باشیم، و با برنامه و منسجم باید هرکس هرکاری از دستش برمی آید در راستای کمک کردن به اوقات فراغت انجام دهد.

ارسال نظرات