خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت: تفکر و بینش سیاسی و اعتقادی شیعه بخصوص مهدویت باعث دلنگرانی شدید آل سعود شده است.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۸۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ار کرمانشاه، حجت الاسلام علی بهمنی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته صحنه اظهار داشت: وهابیان در 8 شوال 1344(هجری قمری) (فروردین 1305هجری شمسی) آرامگاه امامان بقیع را ویران کردند؛ که به این روز یوم الهدم می‌گویند.

 

 وی ادامه داد: تا آن زمان‌ بر روی مزارهای پیشوایان و سایر بزرگان اسلام که در مدینه مدفون بودند گنبدها و بناهایی قرار داشت. پیشوایان بقیع در بقعه بزرگی که به‌طور هشت‌ضلعی ساخته‌شده بود و اندرون و گنبد آن سفیدکاری شده بود مدفون بودند. پس از تسلط وهابیان بر مدینه، آن‌ها آرامگاه‌هایی که بر روی قبور قرار داشت را از بین بردند. در پی این رویداد، بارگاه  ائمه حسن مجتبی(ع)، سجاد(ع)، محمدباقر(ع) و جعفر صادق(ع) ویران شد و علاوه بر آن مقبره خدیجه (س) و آمنه (س) همسر عبدالله و مادر رسول‌الله (ص) (در جنت المعلی واقع در مکه) نیز به‌طور کامل ویران شد.

 

 حجت الاسلام بهمنی با بیان این اینکه آل سعود تا خرخره در منجلاب گمراهی فرو رفته اند، تصریح کرد: تفکر و بینش سیاسی و اعتقادی شیعه بخصوص مهدویت باعث دلنگرانی شدید آل سعود شده است.

 

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان صحنه گفت: بعد از شهادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) به سختی می توانست به کار خود ادامه دهد و سخن خود را در قالب دعا می گفتند.

 

وی تاکید کرد: اگر دست تکفیری ها به قبور متبرک امامان کربلا ، نجف و ... میرسید آنها را همچون بقیع خراب می کردند ولی به لطف خداوند و تلاش های مدافعان حرم دست تکفیری ها کوتاه شد.

 

 

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) صحنه تشریح کرد: دشمنان از اگر از موشک های ما نترسند امکان دارد هر غلطی از آنان سر بزند.


ارسال نظرات