خبرهای داغ:
شبکه های استانی سیما وصدای مرکز قزوین در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) با ویژه برنامه های «طوبی» و «چراغ هدایت» سوگوار ششمین آفتاب آسمان امامت و ولایت خواهند بود.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۰۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این ویژه برنامه ها با هدف معرفی سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سبک زندگی ائمه معصومین علیهم السلام از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه به معرفی حضرت امام صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه های امام صادق (ع) در زندگی و تبیین روشهای بهره گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین می پردازد.

این مسئول تبیین کرد: ویژه برنامه های «طوبی» و «چراغ هدایت» شامل بخش های مختلفی همچون مداحی، نغمه های مذهبی و گفتگوی کارشناسی می باشند که از سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شوند.

گفتنی است: ویژه برنامه «طوبی» به تهیه کنندگی مهدی احمدی در شب و شام شهادت حضرت امام صادق (ع) به مدت 120 دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «چراغ هدایت» هم به تهیه کنندگی خانم ها پاکدامن و عابدینی فر به مدت 180 دقیقه در شب و شام شهادت از صدای مرکز قزوین پخش می گردد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها