خبرهای داغ:
به قلم مسلم رستمانی ؛

فصلنامه استارباد در حال جولان دادن جهت تغییر ذائقه انقلابی مردم بویژه نسل جوان تخصیصا دانشجویان هستند

اداره این نشریه توسط عناصر شناخته شده از چپ های رادیکال است که در رزمهٔ آنها سمپاتی جریانات مارکسیستی و سازمان مجاهدین خلق و امّتی و همچنین حضورفعال در فتنه ۸۸ مشهود و اظهر من الشمس هست ....
کد خبر: ۸۸۸۳۲۳۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
سنّت سیّئهٔ خرج از بیت المال جهت وارونه نمایی تاریخ انقلاب توسط داعیه داران ارشاد ، قصّه پر غصّه ای است که انگاری پایانی ندارد.
چند فصلی است در دارالمؤمنین گرگان و در زیر پوست استان، کسانی با تحریف واقعیات تاریخ انقلاب و نفوذ در مراکز تصمیم ساز فرهنگی و با پشتیبانی مالی مسئولین اجرایی و فرهنگی در حال قلب حقایق و مصّر به تعویض جای شهید و جلّاد هستند و شوربختانه سکوت توأم با اغماضِ جانبدارانه مسئولین امر ، آنها را در این شبیخون فرهنگی و سیاسی جری تر و با انگیزه تر کرده است .
فصلنامه استارباد از جمله نشریات استانی است که به یُمن یارانه و فضا و بستر مناسبی که ارشاد استان برای آن مهیّا کرده است در حال جولان دادن و تلاشی مستمر جهت تغییر ذائقه ٔ انقلابی مردم استان بویژه نسل جستجوگر جوان تخصیصاً دانشجویان ، هستند .حرکت خزنده و نرم این جریان در نفوذ در دانشگاه ها و ترغیب این قشر به فعالیت و بسط و گسترش این ایده در قالب های مختلف از جمله طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها از جمله هدف گذاری های استاربادی هاست. اداره این نشریه توسط عناصر شناخته شده از چپ های رادیکال است که در رزمهٔ آنها سمپاتی جریانات مارکسیستی و سازمان مجاهدین خلق و امّتی و همچنین حضورفعال در فتنه ۸۸ مشهود و اظهر من الشمس هست .
دلسوزان استان و نیروهای فعال فرهنگی و سیاسی ارزشگرا از جناح مؤمن انقلاب با علم به نبود اراده و بعضاً همسونگری مسئولین فرهنگی با عمله و اکلهٔ این تهاجم ، آتش به اختیار مجموعهٔ حرکات این فصلنامه را رصد و با نقد منصفانه در راستای آگاهی بخشی آحاد اقشار مؤثّر مخصوصاً دانشجویان ، اهتمام جدّی کرده و میکنند.گرچه دیدبانان فرهنگی از جناح مؤمن با اشراف کامل مسائل را با دقت رصد می کنند اما بر همه دلسوزانِ صاحب قلم و مخاطب داران فرض هست که با همتِ مضاعف و تشریک مساعی در راستای هدف مشترک که همان بصیرت افزایی و روشنگریست همت گمارده و در این راه خطیر یارا و همگام باشند.
بعون الله و فضله- مسلم رستمانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار