در دیدار شهردار تبریز با سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان عنوان شد؛
شهردار تبریز در دیدار با سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان، از آمادگی شهرداری تبریز برای ایفای نقش فعال در روابط دو کشور خبر داد و افزود: این ظرفیت ارزنده، از مهم‌ترین مزیت‌های گردشگری «تبریز 2018» است.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۳۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی در این دیدار، با اشاره به قابلیت‌های بین‌المللی شهرداری تبریز اظهار داشت: مدیریت شهری تبریز،  مصمم است تا با پشتیبانی مناسبات فرهنگی و اجتماعی کشورمان، نقش فعال و تاثیرگذار در تعامل با جمهوری آذربایجان داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که زمینه‌های تاسیس اتاق فرهنگی و هنری تبریز در باکو، توسط شهرداری تبریز به ثمر رسیده است، گفت: خواهرخواندگی تبریز با باکو و گنجه، ظرفیت مهمی است که در صورت حضور متقابل گروه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری، می‌تواند زمینه‌‌ساز همکاری‌های مهم عملیاتی شود.

دکتر نجفی یادآور شد: نقش سفارت ایران در جمهوری‌آذربایجان، در این خصوص همواره راهگشا بوده و انتظار می‌رود در فاصله کمتر از یک سال تا رویداد «تبریز 2018» تقویت شود.

شهردار تبریز اضافه کرد:  این رویکرد، در قالب توسعه تورهای گردشگری، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری و تبادل تجربیات مدیریت شهری، مورد توجه شهرداری تبریز است.

جواد جهانگیرزاده، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار، با اشاره به این‌که تبریز 2018، موقعیت ارزشمندی برای ارتقای جایگاه بین‌المللی تبریز ایجاد کرده است، گفت: سفارت ایران در جمهوری آذربایجان، تمام تلاش خود را برای استفاده از این فرصت مهم در تحکیم ارتباط با دو کشور، به کار خواهد بست.

ارسال نظرات