خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران تأمین اجتماعی:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران تأمین اجتماعی گفت: مسئولان دستگاه‌های خدمت رسان، رفتاری عادلانه توام با صداقت با مردم داشته باشند
کد خبر: ۸۸۸۳۲۴۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین و معاونین این سازمان که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی برگزار شد، با تقدیر از خدمات اداره کل تأمین اجتماعی استان، «صداقت» را یکی از شاخصه‌های مهم دینی که توجه به آن موفقیت انسان را تضمین می‌کند، معرفی کرد و اظهار کرد: امام علی (ع) حتی در جنگ‌ها، «صداقت» را عامل پیروزی لشکر اسلام معرفی کرده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تنها منشأ پیروزی خداوند است، افزود: امیرالمؤمنین (ع) تأکید می‌کنند، وقتی خداوند صداقت و راستی را از ما دید، پیروزی را نصیب مسلمانان و شکست را بر کافران تحمیل کرد و اگر ما نیز در حوزه‌های کاری خود صداقت و راستی را دنبال نماییم، یقیناً به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.

امام جمعه قزوین اجرای «عدل» را ضروری و زمینه‌ساز موفقیت در هر حوزه‌ای دانست و تأکید کرد: اگر حق دیگران را به آن‌ها برسانیم، در راستای اجرای عدل گام برداشته‌ایم و توجه به این مهم در سازمان‌هایی که به مردم خدمت ارائه می‌کنند بسیار ضروری است و درجه اهمیت بالایی دارد و اجرای دقیق آن موفقیت آن سازمان را تضمین می‌‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین توجه به «حق الناس» را یکی دیگر از شاخصه‌های جامعه دینی و تضمین کننده روزی حلال برشمرد و ادامه داد: «حق الناس» دیگر موضوع مهمی است که باید مورد توجه تمام بخش‌های جامعه قرار گیرد زیرا عدم توجه به آن انسان را از برکات روزی حلال محروم می‌کند.

وی با بیان اینکه برکات روزی حلال بسیار زیاد است، افزود: رعایت «حق الناس» روزی حلال را نصیب انسان می‌کند و همه کسانی که در بخش‌های مختلف جامعه مشغول به فعالیت هستند باید با تمام توان کار کنند تا ضمن کسب روزی حلال، شاهد پویایی اقتصاد و مانع تعطیلی کارخانه‌ها شویم.

در ابتدای این دیدار آقای سیروس نصیری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده اداره کل تأمین اجتماعی استان ارائه کرد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها