ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

فرمانده سپاه بانه در یادواره شهیدان شهرستان بانه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توسط نهادهای فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۶۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان بانه در یادواره شهدای شهرستان بانه که با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد؛ به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدا  اشاره کرد وگفت:امنیت و آرامش امروز میهن اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی  شهدا نام برد.

 

وی افزود:شهیدان با ایثار و فداکاری  امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

 


سرهنگ سلیمانی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست.

 


فرمانده سپاه بانه  با بیان اینکه امروز  دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.

 

سرهنگ سلیمانی شهادت را توفیقی عظیم برشمرد و گفت: همه کسانی که به فیض عظیم شهیادت نائل آمدند در واقع، برگزیدگان الهی هستند که توسط خداوند متعال برگزیده شدند.

وی افزود: همه شهیدان الگو و اسوه ایثار و از خودگذشتگی هستند چرا که آنها با نثار گرانمایه ترین سرمایه وجودی خوشان که جان شیرین شان بود به همه ما درس ایثار و از خود گذشتگی دادند.



سلیمانی برگزاری یادواره های شهدا درسطح شهرستان را مکان مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان برشمرد و گفت: برگزاری این مراسمات معنوی اقدام مناسبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

گفتنی است که در پایان همه حاضرین به سیرانبند رفته و با غبار روبی و عطر افشانی مزار این شهیدان یاد و خاطره شهدای غریب و گمنام سیران بند بانه را گرامی داشتند.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار