علم توام با عمل متحدانه به وظائف دشمن را نا کام خواهد کرد

قلی‌پور با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد،گفت: اگر ما وظیفه خود را بدانیم و متحد باشیم و همدیگر را نشانه نگیریم،دشمن نمی‌تواند بر ما پیروز شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۰۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور  اظهار کرد: با توجه  به بحران کم آبی در سطح استان یکی از مسائل تجلی و تبلور تقوا رعایت مصرف بهینه از آب است و برای اینکه همشهریان ما دچار کم آبی و خاموشی نشوند در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.


وی همچنین با بیان اینکه فاصله گرفتن از واقعیت‌ها و توجه به مادیات انسان را به ورطه نابودی می‌کشاند، گفت: امروز آل‌سعود،کشورهای مختلف عرب،آمریکا و صهیونیست دست به دست هم دادند تا ایران را نابود کنند،ملت ما با اتحاد و همدلی نباید اجازه دهند تا نقشه‌های دشمن عملیاتی شود.


امام جمعه بابلسر با انتقاد از افرادی که کشور ما در برابر آمریکا ناتوان می‌بینند به این منظور امتیازتی را به این کشور واگذار می‌کنند،گفت: بعضی افراد مستقیم و غیرمستقیم به رهبر فشار می‌آورند تا با دشمن صلح کند این در حالی است که نمی‌دانند دشمن تا ما را تسلیم محض نکند دست از دشمنی بر نمی‌دارد.


امام جمعه بابلسر وحدت، اتحاد، پیروی از دستورات رهبر و دوری از زیاده‌خواهی را رمز موفقیت کشور ما دانست و افزود: اگر تکلیف مدارانه در صحنه حضور داشته باشیم می‌توانیم بر این دشمن قسم خورده پیروز شویم.


قلی‌پور با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد،گفت: اگر ما وظیفه خود را بدانیم و متحد باشیم و همدیگر را نشانه نگیریم،دشمن نمی‌تواند بر ما پیروز شود.


وی با بیان اینکه با پشت سرگذاشتن زمان انتخابات،مسؤولان باید به وعده‌های خود عمل کنند،گفت: به مطالبات مردم رسیدگی شود.


خطیب جمعه بابلسر همچنین به 21 تیرماه و قیام مردم مشهد در مقابله با مسئله کشف حجاب اشاره کرد و افزود: آن زمان حاکمیت می‌گفت حجاب نباشد،عده‌ای با حرکت و شهادت‌ خود خواهان حجاب بودند اما امروز حاکمیت بر حجاب تاکید دارد اما عده‌ای حجاب را رد می‌کنند.


وی در پاسخ به فردی که گفته بود، راهپیمایی بانوان، برای حمایت از حجاب و عفاف،گفت: امروز در کشور ما ارزش‌ها جای خود را به ضد ارزش‌ها داده است،عده‌ای آزادی را با بی‌عفتی اشتباه گرفته‌اند در پاسخ به این افراد باید گفت اسلام با آزادی مخالفت ندارد بلکه مخالف بی‌عفتی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها