خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم گفت: طرح جوانه های صالحین در دو قالب آموزشی-تربیتی و ورزشی- تفریحی در ۲۵۰ پایگاه بسیج استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۵۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مجید شرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برای تابستان اظهار داشت: امسال در 250 پایگاه بسیج استان طرح جوانه های صالحین هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از برنامه‌های این طرح با رویکرد تربیتی خبر داد و افزود: طرح جوانه های صالحین در دو قالب آموزشی-تربیتی و ورزشی- تفریحی در سراسر استان برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم برنامه‌های علمی و ورزشی این طرح را بسیار متنوع معرفی کرد و گفت: برنامه شنا، کوهنوردی، برگزاری ورزش‌های راپل، پینت‌بال و تیراندازی در مجموعه نخلستان از جمله برنامه‌های ورزشی تدارک دیده‌شده در ایام است.

وی همچنین سفرهای تفریحی را نیز جزء برنامه‌های این طرح اعلام و خاطرنشان کرد: سفرهای یک‌روزه به جمکران و اطراف قم نیز برنامه‌ریزی‌شده که هر پایگاه مکان و روز این سفر را با توجه به درخواست و استقبال بچه‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

شرفی با تأکید بر اهمیت برنامه‌های تربیتی در این طرح تصریح کرد: باید برای داشتن نسلی انقلابی و پویا در آینده از امروز برنامه‌ریزی کرده و به برنامه‌های تربیتی نیز به‌اندازه برنامه‌های تفریحی اهمیت بدهیم.

وی موضوع برنامه‌های تربیتی را با محور گفتمان ولایت برای داشتن نسلی انقلابی لازم دانست و گفت: برنامه‌های تربیتی با موضوع گفتمان ولایت و انتظارات و همچنین مطالبات رهبری از جوانان بسیجی و حزب الهی کشور برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم از آغاز به‌کار بیشتر پایگاه‌ها  بسیج در استان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان از ماه رمضان آغازشده و بسیاری از پایگاه‌ها برنامه‌های خود را با برگزاری جشن افتتاحیه آغاز کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها