دبیر ستاد هفته حجاب و عفاف مه ولات با بیان اینکه امروز هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان در خصوص مباحث فرهنگی و اخلاقی به کشورمان وارد می شود، تاکید کرد: مهمترین شاخصه زن منتظر در عصر مهدویت عفاف و حجاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۶۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
حجت الاسلام فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: امروز هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان در خصوص مباحث فرهنگی و اخلاقی به کشورمان وارد می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اطلاع رسانی و اقدامات انجام شده توسط ستاد حجاب و عفاف شهرستان افزود: نصب بنرهای متناسب با موضوع حجاب اسلامی، راه اندازی جلسات پرسش و پاسخ در پارک‌ شهید بهشتی  شهربا موضوع حجاب و عفاف جهت ارائه خدمات در طول هفته، ارائه مطالب متناسب به نمازگزاران توسط امام  جمعه و ائمه جماعت  درمساجد، ادارات، استفاده از سربرگ‌هایی با موضوع عفاف و حجاب در ادارات شهر و انتخاب وتقدیر دختران خوش حجاب در حوزه عفاف در سطح روستاها از جمله اقدامات ستاد است.

وی بیان کرد: آموزش مبانی عفاف اسلامی و پاسخ به شبهات موجود در اذهان عمومی نیز از دیگر کارهای ستاد است که می‌تواند بیش از پیش نقش موثری در فرهنگ سازی حجاب اسلامی در جامعه ایران اسلامی را داشته باشد و از بروز مشکلات اجتماعی در جامعه و مشکلات آتی جلوگیری کند.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی بویژه با موضوع عفاف و حجاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته عنوان کرد و افزود: شنبه ۱۷ تیرماه نخستین روز هفته عفاف و حجاب  بنام عفاف حجاب،گرایش انسانی، انتخاب ایرانی نام گذاری شده ست. که فضاسازی شهر و خصوصا پارکها توسط شهرداری با موضوع  حجاب و عفاف انجام میشود.

وی گفت: یکشنبه ۱۸/۴/۹۶ روز عفاف حجاب، آزادی، کرامت انسانی، حقوق شهروندی میباشد. که تیم  تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر جهت تذکر به خواهران مسافر بد حجاب در پارک ها در ایام تابستان و همچنین در دوشنبه بازار توسط ناحیه مقاومت بسیج با همکاری نیروی انتظامی  سازماندهی میشود

فاطمی با اشاره به اینکه درخواست مقاله با موضوع  عفاف و حجاب توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد، عنوان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه 19 تیر ماه روز عفاف و حجاب، تجلی مشارکت اجتماعی می‌باشد توسط آموزش و پرورش دعوت از دانش آموزان متاهل و برگزاری کارگاه آموزشی  از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در شهر شادمهر  است.

دبیر ستاد هفته عفاف و حجاب گفت: سه شنبه 20 تیرماه  روز تولید و  اشتغال و نه به پوشاک خارجی است که در کارگاه‌های آموزشی نسبت به فرهنگسازی مصرف کالای داخلی انجام شود.

وی همچنین به بازنشر مطالب عفاف و حجاب در نشریات و فضای مجازی توسط  اعضای ستاد و با پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این هفته اشاره کرد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان مه ولات با بیان اینکه چهارشنبه 21 تیرماه روز مردان غیور، زنان عفیف، خانواده متعای نامگذاری شده است گفت: اجتماع بزرگ مردمی ” صیانت از حریم خانواده با موضوع عفاف و حجاب در محل هیات صاحب الزمانی ساعت ۱۰ صبح توسط اعضای ستاد برگزار می‌شود.

این مقام مسول گفت: پنج شنبه 22 تیرماه روز عفاف حجاب، نشاط اجتماعی، امنیت اخلاقی  است لذا مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب توسط  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج با همکاری اعضای ستاد در طول هفته برگزار می‌شود.

فاطمی گفت: جمعه 23 تیرماه روز جامعه عفیف، زمینه ساز ظهور نام گذاری شده است که مهمترین شاخصه زن منتظر در عصر مهدویت عفاف و حجاب اسلامی است و در این روز حضور گسترده میعادگاه نماز جمعه با این شعار برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها