امام جمعه نمین؛

افرادی که در شب کنکور برای دانش آموزان آلودگی صوتی ایجاد کردند باید جوابگو باشند

امام جمعه نمین گفت: افرادی که در شب کنکور برای دانش آموزان آلودگی صوتی ایجاد کردند و به بهانه جشن عروسی در ذهن شرکت کنندگان کنکور اختلال ایجاد کردند باید جوابگو باشند.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۷۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: دستگا ه قضا باید جلوی بی عدالتی و فساد در جامعه را بگیرد و باید 24 ساعته بر همه امور نظارت کند تا کسی جرات نداشته باشد دست به خلاف بزند.

امام جمعه نمین با توجه به در پیش روبودن سالروز عفاف و حجاب گفت: امروزه دشمن مستقیما با عفاف و حجاب مبارزه می کند و می داند تا زمانی که در کشور عفاف و حجاب داریم شکست ناپذیر خواهیم بود و هر کسی عفت و حجاب مردم را تضعیف می کند یقینا در زمین دشمن بازی می کند.

وی عنوان کرد: حفظ امنیت و آرامش مردم مقدم تر است و افرادی که در شب کنکور برای دانش آموزان کنکوریآلودگی صوتی ایجاد کردند و به بهانه جشن عروسی در ذهن شرکت کنندگان اختلال ایجاد کردند باید جوابگو باشند.

وی گفت: هر چیزی که در غرب برنامه ریزی می شود همه ی آن ها برای مقابله با اسلام است و اکثر قراردادها به ضرر ایران بسته می شود.

وی در پایان خطبه های نمازجمعه گفت: اجرای برنامه های قرآن، امر به معروف و در بین مردم زندگی کردن باید وظیفه اصلی مسئولین باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار