مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر گفت: حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا آخرین برداشت از سفره پر برکت شهدانیست بلکه راه آنها تا از بین رفتن همه دشمنان اسلام مخصوصا صهیونیسم جهانی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۷۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام محمدرضا انصاریان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم "سید محمد سجادی" درباره ویژگی های شهدا گفت: از خصوصیات بارز شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم "دشمن شناسی"، "جهاد به وقت" و "غیرت جانانه" ای است که به اسلام و حریم اهل بیت علیهم السلام دارند تا جایی که آنها را برای مبارزه علیه دشمنان اسلام به مرزهایی دورتر از مرز میهن اسلامی شان می کشاند.

وی در ادامه "مبارزه علیه دشمن" و "شهادت" در غربت را یکی دیگر از ویژگی های شهدای مدافع حرم برشمرد و افزود: این ویژگی از خصایص منحصر به فرد این عزیزان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر با بیان اینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که در ایران پرورش یافته با مکتب حسینی آشنا شده و به نام کشور مسلمان خود "افغانستان" در تیپی به نام مادرشهدا "حضرت فاطمه" (س) با دشمن جهاد می کنند، برای امنیت و سربلندی اسلام، حق بزرگی بر گردن دو ملت ایران و افغانستان دارند.

وی در ادامه "امنیت" مثال زدنی کشور مان را نتیجه بصیرت بالای سیاسی جوانان مدافع حرم و شهدای مدافع حرم دانست که کیلومترها آن طرف تر در خاک کشورهای عراق و سوریه مقابل سفاکان و ناپاکان داعشی – صهیونیستی غیرتمندانه می ایستند و از جان خود می گذرند تا ما در شهرها خود با خیال راحت و امنیت زندگی کنیم.

"انصاریان" در ادامه با بیان اینکه جوانانی با اراده خود، داوطبانه از روی عشق به اسلام و اهل بیت با تربیتی دینی و اسلامی از مادر، پدر ، همسر و فرزندان خود می گذرند و به جبهه های مبارزه علیه داعش می روند، افزود: این عزیزان از زمان حرکت به سمت جبهه های سوریه و عراق تا لحظه به شهادت رسیدن شان " حرکتی فرهنگی – جهادی را پایه گذاری کرده اند که قطعا سرمنشاء برکات زیادی چون پیچیدن دوباره عطر جهاد و شهادت و نشان دادن در جامعه و نشان دادن عزت مسلمان است.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری «وجود چنین جوانانی را از ماجراهای عجیب و شگفت انگیز تاریخ دانست» و گفت: هدف اصلی دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی از راه اندازی گروه های تروریستی تکفیری و جنایت هایی که در عراق و سوریه انجام دادند، حمله به ایران بود اما قدرت نظام جمهوری اسلامی و جان فشانی های رزمندگان مدافع حرم چه ایرانی و چه افغانستانی موجب شد آنها در همان عراق و سوریه زمین‌گیر شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در پایان گفت: حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا آخرین برداشت از سفره پر برکت جهاد شهادت نیست بلکه راه آنها تا از بین رفتن همه دشمنان اسلام مخصوصا صهیونیسم جهانی ادامه دارد و خون آنها امضایی سرخ بر پای سند نابودی اسرائیل خواهد بود.


ارسال نظرات