خبرهای داغ:
گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه با حضور کارکنان و سربازان وظیفه در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۹۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه، گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه با حضور کارکنان و سربازان وظیفه در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
 
 
در این گردهمایی برادر موسوی با بیان اینکه مهمترین چیزی که در مقابل استکبار وجهانی تا به حال ایستاده آرمان و اندیشه این ملت است اندیشه ای که برگرفته از شهادت طلبی و جهاد است و تا زمانی که که شهادت طلبی و جهاد در میان مردم زنده است دشمنان نظام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
 
 
وی در ادامه در خصوص مفهوم آتش به اختیار که توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) بیان شد این است که با توجه اینکه که مسئولین فرهنگی کشور در اکثر موارد همه چیز را رها کرده اند جوانان انقلابی با رعایت قوانین خود وارد عمل شوند و اقدام کنند وآن هم با اندیشه و تفکر درست باشد و موجب هرج و مرج در جامعه نشود.
 
 
سپس در خصوص سند 2030 گفت: متاسفانه مسئولین این سند را امضا کرده اند در حالی که خیلی مسئله دارد و با فرهنگ واعتقاد و مبانی دینی ما همخوانی ندارد و می بایست در محلس مطرح می شد و شورای انقلاب فرهنکی هم در جریان قرار می گرفت ولی متاسفانه این کار صورت نگرفته است و با دستور مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  اجرای آن متوقف شد.
 
 

ارسال نظرات