امام جمعه همدان؛

پاسداران دیده بان تمام ورودی های دشمن هستند

امام جمعه ی همدان که مهمان ویژه ی این مراسم بود گفت: مهم ترین مساله امروز، جداسازی حق از باطل است.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۴۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مراسم کلاس اخلاق با حضور کارکنان، بسیجیان و سربازان سپاه بیت المقدس در حسینیه ستاد این سپاه برگزار شد.
 
امام جمعه ی همدان که مهمان ویژه ی این مراسم بود با اشاره به آیه «واعدوا لهم ماستطعتم من قوه» گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس این آیه را می خواندند و آمادگی رزمی بالایی برای مقابله با دشمن داشتند.


نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان گفت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان، آزادگان ، شهدا و درکل امت ما روسفید شدند و در حالی کشور خود را حفظ کردند که حدود 40کشور از صدام و حزب بعث حمایت می کردند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز دشمن از راه نظامی مایوس و خائنانه از راه دیگری برای نابودی انقلاب وارد شده است.

 

وی با اشاره به گستردگی جنگ نرم دشمن بیان داشت:: شما پاسداران و سربازان باید آمادگی فوق العاده ای داشته باشید البته نه فقط آمادگی رزمی بلکه آمادگی های دیگر در جنگ نرم دشمن نیز باید آیه «و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه» به کار ببرید و خود مهیای مقابله با دشمن کنید.

 

امام جمعه همدان خودسازی، سواد و تربیت سالم را صفات لازم برای یک سرباز دین خدا دانست و گفت: اگر سربازان دین خدا در این موارد مجهز باشند، دشمن نمی تواند در  عرصه سیاست، اخلاق، اقتصاد، سازندگی و ... نفوذ کند.

 

نماینده مقام معظم رهبری دراستان همدان قدرت نظامی و بتزدارتدگی کشور را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: یک زمان وضع ما در تجهیزان نظامی آنقدر بد بود که حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروزه به فضل خدا غرش موشکهای سپاه از فاصله چند صد کیلومتری پایگاه دشمن را در هم می کوبد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش پاسداران در حراست از اسلام و انقلاب گفت: پاسداران دیده بان تمام ورودی های دشمن هستند.

 

وی در پایان سخنانش از تفرقه به عنوان خطرناک ترین سلاح دشمن یاد کرد و خاطر نشان کرد: امروزه دشمن با هزاران ترفند و حیله قصد ایجاد تفرقه بین امت واحد اسلام را دارد. مهم ترین مساله امروز، جداسازی حق از باطل است.

 

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار