سردار فضلی در نشست خبری هفته جهانی عفاف و حجاب:
سردار فضلی گفت: هرگاه هجمه فرهنگی به صورت جهانی گسترده است باید مقابله با آن نیز جهانی شود و هر انسان آزاد اندیش به یقین از کار ارزشمندی، چون پاسداری از عفاف و حجاب استقبال می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۹۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته جهانی عفاف و حجاب صبح امروز با حضور سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور برگزار شد.

سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تعبیرات مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر در مورد فعالیت‌های دشمن گفت:رهبر معظم انقلاب همواره از فعالیت‌های دشمن با عنوان هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی، براندازی فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم یاد کردند و این موضوع نشان دهنده این است که دشمن امروز جنگ نرم خود را با محوریت اندیشه‌ها، تفکرات و فرافکنی‌های قدرت‌های رسانه‌ای همراه کرده و به تضعیف و تردید در ارزش عفاف و حجاب به عنوان یک آئین الهی می‌پردازد.

وی افزود: در ۲۱ تیر ۱۳۱۴ صد‌ها نفر از مردم در اعتراض به کشف حجاب رضا پهلوی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا (ع) به شهادت رسیدند و امروز آحاد ملت شریف ایران به تأسی از دین خدا، پیامبر و امامان در پاسداشت این حادثه بزرگ به دفاع از عفاف و حجاب و تکریم این شهدا و الگوهای مقاومت و پایداری می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب در سایر ادیان به غیر از اسلام نیز مورد توجه بوده است تصریح کرد: امسال برنامه‌ها را با کیفیت‌تر از سال‌های پیش اجرایی می کنیم به گونه ای که شاهد برگزاری اجتماع پاسداری از عفاف و حجاب در ۴۰۰ نقطه در کشور به صورت خانوادگی و همچنین اجرای برنامه‌های مشترک با سایر ادیان و کشورها هستیم.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفان افزود: هرگاه هجمه فرهنگی به صورت جهانی گسترده است باید مقابله با آن نیز جهانی شود و هر انسان آزاد اندیش به یقین از کار ارزشمندی، چون پاسداری از عفاف و حجاب استقبال می‌کند.

سردار فضلی از برگزاری همایش خانوادگی تجلی اخلاص در ۱۹ تیر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در تهران خبر داد و در پایان این نشست از خلأ پیوست فرهنگی در حوزه سینما و تئاتر انتقاد کرد و گفت: در این زمینه باید مدیریت بیشتری به کار گرفته شود.

ارسال نظرات