سردار حق طلب در نشست خبری هفته جهانی عفاف و حجاب:
سردار حق طلب گفت: جمهوری اسلامی هم وظیفه دارد رسالت خود را انجام دهد حجاب و عفاف یک معروف است که ما در برابر آن تکلیف داریم باید به دنبال ادای تکلیف خود باشیم.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۲۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته جهانی عفاف و حجاب صبح امروز با حضور سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور و سردار حق طلب برگزار شد.

سردار حق طلب در این نشست خبری گفت: ما در دفاع مقدس سه راهبرد داشتیم. ابتدا سعی کردیم سرعت متجاوز را کاهش دهیم در مرحله بعد تلاش شد این تجاوز متوقف شود و بعد با حمله به مواضع دشمن آنها را از خاکمان بیرون کردیم.

وی افزود: فعالیت های پیش بینی شده بسیج جامعه زنان در این هفته می تواند این سه راهبرد را دنبال کند اگر فعالیت بسیج خواهران نبود شرایط بد تری داشتیم. انشاء الله در دو راهبرد بعدی که توقف هجمه دشمن و پیشبرد اهداف نظام اسلامی است موفق باشیم.

سردار حق طلب تصریح کرد: رسالتی که همه انبیاء و اولیاء داشتند این بود که مردم را هدایت کنند و جمهوری اسلامی هم وظیفه دارد رسالت خود را انجام دهد حجاب و عفاف یک معروف است که ما در برابر آن تکلیف داریم باید به دنبال ادای تکلیف خود باشیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب هر کسی باید در این رابطه عکس العمل نشان دهد و این تکلیف حتما نتیجه مثبتی هم خواهد داشت.

ارسال نظرات