حجت السلام تسخیری با اشاره به اینکه سپاه همان نهاد مقتدری است که به دولت و نظام ما با پرتاب ۶ موشک اقتدار بخشید تاکید کرد: همه فهمیدند پرتاب این موشک به چه معناست و همه‌ی مقرهای آمریکا در منطقه شناسایی شده و براساس آن تجهیزات نظامی ایران طراحی شده است.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۲۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برخی برای چند رأی بیشتر، منافقین را مورد حمایت قرار دادند و این جای تأسف است.

وی یادآوری کرد: به علت عدم توانایی در اداره پروژه ها از سپاه درخواست کمک کردند ولی امروز به این نهاد انقلابی حمله می کنند

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر ضمن برشمردن جنایات آمریکا و تروریست های مورد حمایت آنها در ایران اظهار داشت: امروز برخی کشورهای اروپایی که عوامل ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی را در سرزمین خود پذیرفته‌اند ادعا می‌کنند که در ایران حقوق بشر نیست.
 
وی افزود: برخی دهه‌‌ی ۶۰ را که دهه پرافتخار جمهوری اسلامی است در ایام انتخابات و تنها برای چند رأی بیشتر زیر سوال بردند و منافقین را مورد حمایت قرار دادند و این جای تأثر و تأسف است.

مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی می‌آیند مطرح می‌کنند که ۳۸ سال اعدام شده و جای شهدا و جلادان را جابه جا می کنند افزود: آنهایی که روی بچه‌های انقلابی آب جوش می‌ریختند و بعد با دستهای کثیفشان موهای سرشان را با پوست می‌کندند باید جایشان با شهدا عوض شود؟

حجت الاسلام تسخیری گفت: بچه های بی‌گناه به صرف اینکه بچه‌های نیروهای انقلابی بودند را زنده به گور کردند و امروز عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند از اینها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از منافقین بی‌رحمی به نظام اسلامی است افزود: اینکه رهبر انقلاب هشدار می‌دهند که جامعه را دو قطبی نکنید معنای آن همین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: دقت کنید آمریکا که این همه شیطنت بر علیه جمهوری اسلامی کرده است و رسما اعلام می‌کند که دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی است به ما کمک نخواهند کرد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه امروز نفوذ ایران در دیگر کشورها قابل مشاهده است گفت: خود آمریکایی‌ها می‌گویند اگر امروز می‌خواهیم با ایران بجنگیم باید از لبنان، سوریه و عراق عبور کنیم و هرگز آمریکا با ما آشتی نخواهد کرد مگر اینکه ما تغییر کنیم.

وی با اشاره به موضع گیری یک مقام عالی رتبه در جمهوری اسلامی علیه سپاه ادامه داد: رئیس سازمان سیا در سال گذشته گفت تنها راه مهار سپاه متهم کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فساد در داخل کشور است و اینکه مردم بگویند سپاه فساد دارد.

این مقام‌ مسئول با طرح این سوال که حمله به سپاه چه معنایی دارد گفت: آیا سپاه با سلاح کسی را مجبور به عقد قراردادهای اقتصادی کرد یا برخی به علت عدم توانایی در اداره پروژه ها آمدند از سپاه درخواست کردند که این پروژه‌ها را انجام دهد؟ و آیا جنبه اقتصادی داشت یا جنبه یاری به نظام جمهوری اسلامی در آن بروز پیدا کرد؟

وی افزود: اگر جنبه اقتصادی داشت چرا میلیاردها تومان به سپاه بدهکار هستند و چرا این بدهکاری‌ها پرداخت نمی‌شود؟

حجت السلام تسخیری با اشاره به اینکه سپاه همان نهاد مقتدری است که به دولت و نظام ما با پرتاب ۶ موشک اقتدار بخشید تاکید کرد: همه فهمیدند پرتاب این موشک به چه معناست و همه‌ی مقرهای آمریکا در منطقه شناسایی شده و براساس آن تجهیزات نظامی ایران طراحی شده است.

وی  با بیان اینکه آن زمانی که بیایند بزنند و فرار کنند گذشته است گفت: وقتی آن فرد مطرح کرد که ما قصد حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را داریم یک عده‌ای به راحتی بدون شلیک یک گلوله تأسیسات ما را تعطیل کردند و نتیجه این کار این شد که برجام به هیچ رسید.
 
 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها