خبرهای داغ:
به قلم مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان؛

حجاب تنها یک مسئولیت جسمی نیست بلکه مصونیت اندیشه است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان گلستان حجاب و عفاف را یکی از مولفه های اقتدار نظام اسلامی خواند.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۶۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
به قلم زینب تجری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان؛
 
21 تیرماه هر سال یاد آور حمله وحشیانه سردمدار عفت زدایی ، غیرت زدایی و دیانت زدائی در ایران یعنی رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد است که در سال 1315 عوامل خبیث رضاشاه پهلوی با هجوم به مسجد گوهر شاد و جمعی از مردم را به دلیل مخالفت با کشف حجاب بانوان و غربی کردن لباس مردان به خاک و خون کشیدند.
این روزها عفاف و حجاب تنها یک مسئولیت جسمی نیست بلکه مصونیت اندیشه است که دشمن آن را به مسئله ایی جهانی تبدیل کرده است ، وی اظهار داشت انقلاب اسلامی همواره به دنبال احیاء و زنده نگه داشتن  و ترویج حجاب در جامعه برای نزدیک کردن بشر به این موضوع انسانی است  و دشمن سالها پیش در خاک کشور با حضور نظامی به مقابله می پرداخت و امروز در تقابل با فرهنگ و ارزش های جوامع پرداخته است.

حجاب و عفاف یکی از مولفه های اقتدار نظام اسلامی است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن انواع و اقسام توطئه ها را علیه جمهوری اسلامی اعمال کرده  و به دنبال این است که در برنامه های شوم خود از درون با سست نمودن بنیان خانواده وتخریب شخصیت دختران و پسران این سرزمین باترویج بی بندو باری  هجمه نماید.

در حال حاضر گفتمان انقلاب اسلامی را گفتمان عفاف و عزت بنامیم بنابر این اولین حوزه سازندگی حوزه فرهنگی است و همه ما مسئولیم در جریان جنگ پایان ناپذیر اسلام و کفر بستری را برای تحقق ارزش های اسلامی فراهم کنیم .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار