مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان؛

اعزام تیم پزشکی به مناطق عشایرنشین سپیدشت

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان خبرداد: تيم‌ پزشکی بسيج جامعه پزشكي لرستان به مناطق محروم و سخت گذر عشایرنشین سپیدشت اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۸۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

نبی اله شمس بیرانوند، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان،با اعلام این خبراظهارداشت: فردا هیجدهم تیرماه 96  با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و ادراه امور عشایری استان لرستان، تیم پزشکی و دامپزشکی  به مناطق محروم و سخت گذر عشایرنشین حاجی آباد، صفرآباد، دورک، ماهی پلکه و چل ریز از توابع شهرستان سپیدشت اعزام می شوند.

 

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل:پزشک، ماما، پرستار، دارویار، دامپزشک، کارشناس مبارزه با بیماریها همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به عشایر نشین ، تیم را به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این مناطق همراهی می کنند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان و ارائه دارو به صورت رایگان به اهالی منطقه است.

 

شمس تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی خدمات دامپزشکی  و نیز برنامه ی آموزش آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان شامل: حیوان گزیدگی و هاری، تب و مالت، سالک و ...و راههای پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مریوطه و توزیع کتابچه های آموزشی انجام می شود.

 

وی افزود: مراجعین که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی صورت گرفته  به طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت خواهند نمود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار