تعداد آثار راه یافته به مرحله داوری حضوری(دفاع طراح) نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی نسبت به دوره گذشته افزایش سه و نیم برابری داشته است.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۹۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش متوسطه استان زنجان از راه یابی 21 طرح به مرحله استانی نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در ده گروه از گروه های شانزده گانه علمی خبر داد و گفت: در راستای ایجاد زمينه ­هاي شکوفایی دانش­ آموزان و هنرجويان دوره دوم متوسطه در عرصه پژوهش، نوآوري، ابتكار و اختراع با هدف ترويج و تعميق روحيه پژوهش و نوآوري ، نوزدهمين جشنواره جوان خوارزمي همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

محمود شهبازی افزود: فراخوان این جشنواره در دی ماه سال تحصیلی 96-95 اطلاع رسانی و داوری طرح های دانش آموزان در مرحله منطقه ای در اردیبهشت ماه سال جاری انجام و آثار برگزیده راهی مرحله استانی شد و هم اکنون مرحله استانی این جشنواره از 10 تیرماه سال جاری آغاز و در دو مرحله ی غیر حضوری و حضوری در حال انجام است و طرح های برگزیده این بخش راهی مرحله ی کشوری خواهند شد.

وی اظهار داشت: در این جشنواره دانش آموزان و هنر آموزان در ده­ گروه علمي برق و الکترونيک ، کامپیوتر ، مکانيک ، عمران و معماري، علوم زيستي و پزشکي، فيزيک و نجوم، رشته رياضي، علوم اجتماعي و روان شناس، هنر و سایر(حقوق) با یکدیگر به رقابت پرداخته و آثار دانش آموزان پس از داوری و ارزیابی های تخصصی به مرحله بعد راه خواهند یافت.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان زنجان تصریح کرد: تعداد آثار راه یافته به مرحله داوری حضوری(دفاع طراح) نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی نسبت به دوره گذشته افزایش سه و نیم برابری داشته و از مجموع 21 طرح رسیده به دبیرخانه استانی پس از داوری 14 طرح برگزیده و به مرحله دفاع حضوری راه یافتند.

شهبازی در پایان خاطر نشان کرد : برگزیدگان مرحله ی کشوری این جشنواره علاوه بر دریافت تندیس و لوح تقدیر می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و همپنین تسهیلات ورود به مراکز آموزش عالی استفاده نمایند.

گفتنی است، نتایج مرحله اول و شرایط دفاع حضوری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از سایت gam.zanjan.medu.ir قابل دریافت می باشد.

ارسال نظرات