ئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی محورهای ارتباطی این استان سه کشته و چهار مجروح به جا گذاشت.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۰۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان گفت: حوادث رانندگی محورهای ارتباطی این استان سه کشته و چهار مجروح به جا گذاشت.

وی افزود: این حوادث روز جمعه بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در محورهای اراک - قم، خنداب - توره و رازقان - بوئین زهرا اتفاق افتاد که ر حادثه رانندگی محور اراک - قم، یک دستگاه خودروی پراید، در کیلومتر 12 این مسیر واژگون و راننده خودرو در دم جان سپرد همچنین در حادثه دیگری که در محور خنداب - توره در اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با پژو 206 رخ داد سرنشین خودروی 206 جان خود را از دست داد و هر دو راننده خودروها مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در حادثه محور فرعی رازقان به بوئین زهرا نیز یک دستگاه خودروی تاکسی با یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 2 این محور با یکدیگر برخورد کردند که در این سانحه راننده خودروی تاکسی به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان سپرد و 2 سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

باند سرقت موتورسیکلت در ساوه متلاشی شد

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از متلاشی شدن یک باند یک باند سرقت موتورسیکلت در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان ساوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی چهار نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شناسایی و تحت مراقبت های نامحسوس قرار گرفتند. و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در اطراف یکی از استان‌های همجوار، در عملیاتی غافلگیرانه هر چهار متهم دستگیر و 2 دستگاه موتور سیکلت و مقادیری قطعات موتور نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به سرقت 100 دستگاه موتورسیکلت در شهرستان ساوه اعتراف کردند. و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شدند.

کشف محموله قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک محموله قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک محموله قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، از یک دستگاه اتوبوس به دست آمد.

وی افزود: کالاهای قاچاق کشف شده شامل، 18 دستگاه جارو برقی، 280 عدد ساعت مچی دیجیتالی، 912 عدد انواع آبمیوه، 2 هزار و 856 قوطی کمپوت و 192 بسته چای بود که در این زمینه نیز 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات