فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران اراک تاکید کرد

نفوذ استعمار و فرهنگ غرب عامل بدحجابی در جامعه اسلامی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران اراک گفت: نفوذ استعمار و فرهنگ غرب و جایگزین کردن آن به جای فرهنگ ایرانی ـ اسلامی عامل اصلی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۰۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار صابر حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران ناحیه اراک با اشاره به هفته ملی عفاف و حجاب گفت: برنامه‌هایی که به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اجرایی می‌شود نبایستی تنها مختص این هفته باشد بلکه باید در طول سال نیز شاهد اجرایی برنامه‌های این چنینی باشیم.

وی افزود: توجه به فرهنگ اسلامی و انقلابی، بنیان و استحکام خانواده، یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی است. اگر حریم عفاف زن حفظ شود، حیا و پاکدامنی در جامعه رونق پیدا می‌کند و به تبع آن مردان نیز به جای پرداختن به هوسرانی و حریم‌شکنی به ‌دنبال فعالیت‌های سازنده و کسب و کار می‌روند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران ناحیه اراک تصریح کرد: حجاب از اشاعه فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می‌کند، رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد. نفوذ استعمار و فرهنگ غرب و جایگزین کردن آن به جای فرهنگ ایرانی ـ اسلامی عامل اصلی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه است.

پاسدار حیدری سقوط شخصیت و کرامت زن، تزلزل بنیان خانواده، احساس پوچی، ایجاد غفلت و جهالت، از بین رفتن ارزش‌های دینی و در نهایت عذاب اخروی را از آثار مخرب بی‌حجابی در فرد و جامعه اسلامی برشمرد و گفت: خداوند در قرآن به عفاف و حجاب زنان و مردان بسیار سفارش کرده و رعایت آن از واجبات دینی یک مسلمان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم نسبت به بی‌حجابی عکس‌العمل نشان دهیم چراکه بی‌حجابی اثرات زیان باری برای جامعه اسلامی در بردارد و متاسفانه بی‌غیرتی مردان در ایران عامل بی‌حجابی در کشور است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات