خبرهای داغ:
صبح روزشنبه ، مورخ 96/04/17 حجت الاسلام شفیعی زاده مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج)، در سپاه ناحیه رامهرمز حضور یافت.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۱۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،در این مراسم که کلیه پایوران برادر و خواهر، سربازان و تعدادی از بسیجیان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام سید یاسر الهام نسب ضمن عرض خیر مقدم به حضور حاج آقای شفیعی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) و مدعوین حاضر در جلسه، به بیان موضوعاتی پیرامون شهرستان رامهرمز و عملکرد دفتر نمایندگی ولی فقیه پرداخت و گفت: شهرستان رامهرمز یکی از شهرهایی است که اقلیم های متعددی درون خود جای داده و مردمی خونگرم و ولایتمدار در کنار همدیگر زندگی می کنند. الهام نسب به عملکرد قسمتهای دفتر نمایندگی در اجرای برنامه های ابلاغی سال 96 نیز اشاره نمود.
پس از آن حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده به بیان نکاتی در موضوع سند 2030 پرداخت و گفت: سند 2030 که از خفت بارترین سندهایی هست که توسط دولت یازدهم و با اجماع چند کشور غربی که در رأس آن یونسکو بوده، در سال 2015 به توافق دولتمردان ایران رسیده و در گوشه هایی از کشور با ابلاغ آن به وزارت خانه های آموزش و پروش ، بهداشت و ... توسط نهاد ریاست جمهوری آقای روحانی به اجرا در آمده بود که با مخالفت های شدید مقام معظم رهبری و  مراجع عالیقدر نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله آیت الله مکارم شیرازی و دیگر مراجع عزیز مواجه شد و این  سند با فشارهای زیادی که از این نواحی بر دولت وارد گردید فعلا متوقف شده است. ایشان در ادامه افزودند: نگرانی ما از این است که این سند در دوران رئیس جمهوری به امضاء و اجرا در آمد، که آن شخص خودش یک طلبه روحانی و تابع مبانی دین اسلام و احکام آن می باشد ولی با این وجود تن به پذیرفتن چنین سندی زشت و ناپسند می دهد و همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: ما هیچ وقت اجازه نخواهیم داد که کشورهای غربی برای تعلیم و تربیت فرزندان ما تعیین و تکلیف کنند و فرمودند اینجا جمهوری اسلامی ایران است. لذا ما مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی به تبعیت و اطاعت از رهبر انقلابی، هرگز تن به پذیرفتن چنین سندی نخواهیم داد و اجرا کردن آن را در جمهوری اسلامی ایران مجاز نمی دانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها