خبرگزاری بسیج: همایش عفاف و حجاب به همت سپاه پانزده خرداد قرچک، با حضور جمعی از مسئولان استان تهران و شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۳۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲

به گزارش ناحیه مقاومت قرچک؛ به همت بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خردادقرچک   همایش عفاف وحجاب با حضور پر شور بانوان بسیجی قرچک و همچنین فرمانده سپاه، نماینده مردم قرچک در مجلس شورای  اسلامی، امام جمعه، دادستان و فرماندار قرچک برگزار شد.  

در این همایش دکتراسماعیلی مدیرکل دادگستری استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه خداوند فطرت انسان را پاک آفریده اظهارداشت: عفاف وحجاب نعمت خدادادی است وعلاوه برشرع، عقل انسان نیزایجاب می کند که خود انسان خود را از رزیلت و آلودگی محفوظ بدارد. وی ادامه داد: امروزعده ای با شعار آزادی سعی در از بین بردن عفاف و حجاب در سطح جامعه دارند.

اسماعیلی بابیان این که هیچ آئینی به اندازه مکتب اسلام مدافع آزادی و آزادگی انسان نیست افزود: دشمن باهرشیوه ای ازجمله شبکه های ماهواره ای می خواهد با ترویج بی عفتی و بی حیایی اهداف شوم خود را پیش ببرد و ما را در استعمار قرار دهد.

امام جمعه قرچک نیز دراین مراسم در سخنانی خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب مختص بانوان نیست و بر مردان نیز فریضه واجب بوده و باید در اخلاق و رفتار پوشش داشته باشند وماباید به پاس حرمت خون هایی که در راه احیا وحفظ عفاف و حجاب ریخته شده، نگذاریم درانجام این فریضه سهل انگاری شود.

 

خبر: فاطمه خانی ناحیه قرچک   

ارسال نظرات