خبرهای داغ:

اصلانی: برگزاری هفته حجاب و عفاف در ۷۰ کشور/ مخاطب شناسی و خانواده محوری از مهمترین ویژگی های برنامه های حجاب و عفاف سال ۹۶ است

همزمان با آغاز هفته جهانی حجاب و عفاف نشست خبری ای در بسیج رسانه برگزار شد که دبیر قرارگاه حجاب و عفاف، قرارگاه امام کاظم(ع)، در تشریج برنامه های این قرارگاه ویژگی مهم این برنامه ها نسبت به سال گذشته،جهانی بودن آن است که به طور همزمان در ۷۰ کشور جهان برنامه هایی برگزار خواهد کرد‌.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۴۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار «بسیج زنان کشور»؛ همزمان با آغاز هفته گرامیداشت عفاف و حجاب نشست خبری ای با حضور مسئول قرارگاه امام کاظم(ع)، سردار علی فضلی و دبیر قرارگاه مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، معصومه حکیمیان، مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، فاطمه قریشی، مدیر روابط عمومی این سازمان و سمیرا خطیب زاده، مدیر فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در صدا و سیما برگزار شد.

 

اصلانی تصریح کرد: در زمینه آشنایی با قیام مسجد گوهرشاد با حضور فعالان فرهنگی همایش بازخدانی قیام مسجد گوهرشاد صورت می گیرد، همچنین کاروان سفیران فرهنگی به ۷ استان انجام می شود.

وی ادامه داد: مروه شروینی اولین بانوی محجبه ای بود که به خاطر پوشش اسلامی اش شهید شد، در این هفته از مقام وی نیز تجلیل می شود.



دبیر قرارگاه با اشاره به برنامه مشاعره گلبرگ نجات نیز گفت: این دومین ویژه برنامه مشاعره است که برنانه قبلی در سال گذشته با حضور ۶ بانوی شاعر برگزار شد اما امسال با حضور ۱۰ بانوی بسیجی شاعر این برنامه ضبط شد که در هفته عفاف و حجاب پخش می شود.

وی در پایان مخاطب شناسی و خانواده محوری را از ویژگی های مهم برنامه های امسال هفته جهانی حجاب و عفاف دانست و برگزاری جسن حجاب اولی ها برای دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند را مصداق این ویژگی دانست.
منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی و 21 تير، سالروز حمله رژيم پهلوي به معترضان کشف حجاب در سال 1315، از 17 تا 23 تیر به نام «هفته جهانی عفاف و حجاب» نامگذاری شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار