خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین گفت: ائمه جمعه باید تلاش کنند با هم‌افزایی و هماهنگی کاستی‌های موجود را برطرف نمایند تا نیاز به کسانی که سنخیتی با این جمع ندارند، پیدا نکنند.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۳۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حت الاسلام عبدالکریم عابدینی در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه محمود آباد نمونه برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه چراغ هدایت جامعه در بحران‌های سیاسی و اجتماعی هستند و باید از ظرفیت آن‌ها بیش از پیش استفاده شود.
وی انسجام و وحدت را در برپایی نمازهای عید ضروری دانست و تأکید کرد: در عید فطر امسال شاهد انسجام و وحدت بیشتری در برپایی نماز عید بودیم اما همچنان نیازمندیم انسجام و وحدت بیشتر هستیم.
امام جمعه قزوین حضور ده هزار نفری مردم در نماز عید فطر امسال در مسجدالنبی (ص) را نتیجه وحدت و انسجام مردم دانست و افزود: باید تلاش کنیم با کار فرهنگی و تعاملی نمازهای عید را با وحدت بیشتری برگزار کنیم تا شاهد شکوه و عظمت بیشتر در نمازهای عید باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر ائمه جمعه تأکید و عنوان کرد: ائمه جمعه باید تلاش کنند با هم‌افزایی و هماهنگی کاستی‌های موجود را برطرف نمایند تا نیاز به کسانی که سنخیتی به این جمع ندارند، پید نکنند.
وی اذعان کرد: نباید مسائل منطقه‌ای ما را از رسالت اصلی و قرارگاهی که دغدغه رهبر معظم انقلاب است، دور نگه دارد و ائمه جمعه همواره باید به عنوان فرمانده قرارگاه نماز جمعه، رسالت خود را با جدیت دنبال نمایند.
عابدینی یاد و خاطره شهید مرزبان، شهید رمزی را هم گرامی داشت و برای وی علو درجات را از خدای متعال مسئلت کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها