خبرهای داغ:
فرمانده سپاه برخوار:

سپاه در راه خدمت به مردم تحت تاثیر هیچ اقدام فرافکنانه قرار نخواهد گرفت

شفیعی گفت: مردم باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصیل ترین و مردمی ترین نهادی است که از متن مردم و برای خدمت به مردم به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده و با فرمان امام راحل و تحت رهبری های فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای به وظایف و ماموریت های خود ادامه خواهد داد و تحت تاثیر هیچ اقدام و عمل فرافکنانه قرار نخواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۶۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ در راستای دیدارهای مردمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار عصر روز سه شنبه ۱۳ تیرماه با حضور در شهر شاپور آباد در برنامه های مختلفی شرکت کرد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی در ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر شاپور اباد و ادای احترام به مقام شهدای والامقام این شهر، از پایگاه مقاومت بسیج شهید مفتح شاپور آباد و فرمانده، شورا و بسیجیان این پایگاه در مسجد انقلاب شهر دیدار کرد.

وی در ادامه از مرکز علمی و آموزشی پایگاه شهید مفتح شاپور آباد بازید کرد و ضمن آشنایی با فعالیت های این مرکز، از پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) شهر شاپور آباد سرکشی کرد و دیدار با فرماندهی، شورا و بیسجیان این پایگاه در مسجد جامع شهر را در ادامه انجام داد.

شفیعی در ادامه با حضور در نماز جماعت مسجد جامع شهر شاپور آباد و دیدار با آحاد مردم این شهر، در جمع مردم و بسیجیان شهر شاپور آباد در مسجد جامع شهر شاپور آباد به سخنرانی پرداخت.

وی در جمع مردم شاپور آباد در خصوص نقش سپاه در دوره های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نیروی بر آمده از انقلاب اسلامی در تمام مراحل و دوره های طی شده تاکنون با تمام توان در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نقش پاسداری خود از آرمان ها و اهداف عالیه نظام را به خوبی ایفا کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین دلیل همیشه مورد آماج حمله های دشمنان این نظام بوده و تلاش عوامل خارجی و داخلی دشمنان بر جدا کردن مردم از این نهاد مقدس قرار گرفته که امروز هم در همین راستا شبه افکنی و سخنان بی اساسی از تریبون ها و توسط افراد مختلف بیان می شود که لازم است مردم هوشیار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تاکید کرد: مردم باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصیل ترین و مردمی ترین نهادی است که از متن مردم و برای خدمت به مردم به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده و با فرمان امام راحل و تحت رهبری های فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای به وظایف و ماموریت های خود ادامه خواهد داد و تحت تاثیر هیچ اقدام و عمل فرافکنانه قرار نخواهد گرفت.

شفیعی در پایان از مردم ولایتمدار و انقلابی شهر شاپور آباد و نقش آن ها در برنامه های انقلابی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج امام صادق علیه السلام شهر شاپورآباد برگزار شد که طی آن امید صادقی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی و از خدمات محمد علی رستمی فرمانده سابق این پایگاه تقدیر شد.

این برنامه ها با حضور حجت السلام و المسلمین مرتضی مطلبی فشارکی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه برخوار و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات