خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ارایه‌ی خدمات درمانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر مطلوب است.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۶۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و محمد طاهرخانی رییس بنیاد شهرستان تاکستان از مصیب یرلی پدر شهید عیسی یرلی در بیمارستان شفا عیادت کردند.
در عیادت یاد شده، مسوولان ضمن احوالپرسی و برقراری ارتباط عاطفی، پیگیر روند درمانی این پدر شهید بزرگوار شدند.
در این عیادت، طاهرخانی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمارستان شفا در تسهیل خدمات‌دهی درمانی به پدر شهید یرلی تشکر کرد و گفت: خدمات خوبی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه می‌شود که جای تقدیر دارد.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در کیفی‌سازی ارایه‌ی خدمات درمانی به ایثارگران تلاش کنیم، افزود: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا مطلوب بوده که از مسوولان این نهاد تقدیر می‌کنم.
این مسوول با بیان اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر میراث‌داران واقعی انقلاب اسلامی هستند، گفت: باید قدردان زحمات این قشر معظم جامعه بوده و در ارایه‌ی خدمات به آنها کوشا باشیم.
وی با بیان اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل سختی‌هایی شدند تا امنیت در جامعه حاکم شود، افزود: آنها دیروز رفتند تا امروز ما در آرامش باشیم، اکنون وظیفه ماست که به خانواده‌های آنها خدمت کنیم.
در ادامه، همچنین حقایق‌پور ضمن تشریح گزارشی از خدمات‌دهی درمانی بنیاد به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: ارایه‌ی خدمات فوق از مهمترین وظایف ماست و این عزیزان هر خدمتی که نیاز داشته باشند، به آنها داده می‌شود.
 
گفتنی است: پدر و مادر شهید عیسی یرلی در جاده اسفرورین دچار سانحه تصادف شدند، که پس از انتقال به بیمارستان، مادر شهید فوت کرده و پدر شهید تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها