جانشین سپاه ناحیه میناب از برگزاری بیش از40 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در میناب خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۰۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب،سید حسن فاطمی جانشین سپاه میناب گفت: در این هفته که از هجدهم تا بیست و چهارم تیرماه جاری نامگذاری شده بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی متنوع در سطح شهرستان میناب با همکاری دستگاه های متولی برگزار می شود.

جانشین سپاه میناب افزود: در راستای کیفی سازی برنامه های عفاف و حجاب از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری اجرای گفتمان و فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه در بین جوانان است، اظهار کرد: از این رو سعی شده در این هفته برنامه های متنوعی هم برای مردان و هم برای بانوان شهرستان برگزار شود.

به گفته سید فاطمی این برنامه ها شامل دیدار با امام جمعه شهرستان،برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب،دیدار با خانوادهای معظم شهداء،کارگاه مادران پرچم دار مقابله با جنگ نرم، برگزاری کارگاه مادرانه و برگزاری جلسات هم اندیشی خواهد بود.

وی پخش فیلم با محتوای عفاف و حجاب،برگزاری محفل انس با قرآن،برگزاری کارگاه مادرانه،تجلیل از بانوان بسیجی نمونه،غباروبی قبور مطهر شهداء،برگزاری مسابقه نقاشی،برپایی نمایشگاه کتاب، ،معرفی و تشویق دختران محجبه،توزیع محصولات فرهنگی عفاف و حجاب،برگزاری دعای ندبه و زیارت عاشورا و شرکت بسیجیان در نماز جمعه شهرستان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی ضمن ارائه راهکارهایی برای ترویج حجاب در جامعه، تصریح کرد: در بحث فضاسازی شهری، نصب بنر با موضع عفاف و حجاب در بیلبوردها و ارسال عکس در شبکه های مجازی در زمینه ترویج حجاب و عفت اسلامی اقدام و مانور مناسبی برای آن انجام شده است.

سرگرد فاطمی یکی از مهمترین برنامه های این هفته را تجمع و برپایی همایش عفاف و حجاب با موضوع "من خانوده ام را دوست دارم” در روز ۲۱ تیرماه عنوان کرد و افزود: ظرفیت حلقه های صالحین به عنوان فرصتی کلیدی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و گفتمان حجاب و عفاف در جامعه است.

وی افزود: برگزاری نشست در پایگاه های مقاومت بسیج در راستای ترویج موضوعات عفاف و حجاب و نیز برگزاری همایش های متنوع با بهره گیری از سخنرانان برجسته در این هفته بخشی دیگر از برنامه های هفته عفاف و حجاب در میناب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات