غلامرضا شرفی گفت: به مسوولین، متولیان کار در مدیریت کلان کشور اعتماد داریم اما نظارت و کنترل IPC را حقی محتوم برای مردم و نمایندگان مردم می‌دانیم و اغماض ناپذیر است.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۳۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴
غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه وقتی مردم دغدغه قراردادهای جدید نفتی را دارند  آیا نمایندگان منافع ملی را در IPC در نظر دارند با بیان اینکه قرار دادهای جدید نفتی در حد یک تفاهم نامه هم مورد تایید نیست افزود:  هنوز در IPCیک سری مشترکات هم اتفاق نظر پیدا نشده است این در حالی است که یک چارچوب و الگویی را در نظر گرفتند .

شرفی بیان داشت: ما  نباید با طرف خارجی در خصوص نفت، مشتقات نفتی پالایش ، پتروشیمی ،گاز و حتی موضوعات بالادستی نفت به شکل اعتماد کنیم، حتی اگر قرار شد بر اساس چهارچوب مصوبه وارد مذاکره شویم تمام بندهای قرارداد بالا و پایین و کم و اضافه می‌شود تا آنچه مورد مطلوب نظام است در نظر گرفته شود.

 عضو کمیسیون انرژی بیان داشت: به هر حال به  مسوولین، متولیان کار در مدیریت کلان  کشور اعتماد داریم اما نظارت و کنترل IPC را حقی محتوم برای مردم و نمایندگان مردم می‌دانیم و اغماض ناپذیر است.

ارسال نظرات