امام جمعه کوثر مطرح کرد:

حدود 12 میلیارد دلار کالا به کشور قاچاق شده است

امام جمعه کوثر گفت: متأسفانه طی سال گذشته حدود 12 میلیارد دلار کالا به کشور قاچاق شده که این جز دامن زدن بر بیکاری بیشتر جوانان هیچ معنی دیگری نداشته که این مبلغ مساوی با ایجاد دو میلیون شغل در کشور است.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۶۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل ازکوثرخبر، حجت الاسلام عسگر بیگی در نماز جمعه این هفته با اشاره به مبارزه همه جانبه همه نیروهای اطلاعاتی اعم از سپاه و بسیج (ورود ایشان بر امر مبارزه) همگام با نیروهای جان بر کف انتظامی با این بلای خانمان سوز اظهار کرد: ‏در جامعه کنونی ایران مواد مخدر به عنوان تروریسم پنهان به‌شمار می‌رود که باید همه اعضای جامعه نسبت به آن آگاهی کافی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تغییر الگوی مصرف در مواد مخدر در ایران باید مورد توجه دولت‌مردان باشد که متاسفانه امروزه مخدرات صنعتی وارد کشور شده و بلای جان جوانان جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه کوثر در ادامه با تأکید بر مبارزه بیش از پیش با مسأله قاچاق کالا گفت: متأسفانه طی سال گذشته حدود 12 میلیارد دلار کالا به کشور قاچاق شده که این جز دامن زدن بر بیکاری بیشتر جوانان هیچ معنی دیگری نداشته که این مبلغ مساوی با ایجاد دو میلیون شغل در کشور است.

حجت الاسلام بیگی در جای دیگری از خطبه‌های سیاسی امروز کوثر گفت: نباید مباحث سیاسی در آموزش و پرورش منطقه حاکم شود که سیاست‌زدگی و اعمال سلایق سیاسی در آن درست نیست.

در پایان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با گرامی‌داشت روز عفاف و حجاب گفت: طبق منویات رهبری مسجد محوری در جامعه و ترویج آن بین کودکان و نوجوانان از هجمه‌های فرهنگی دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی خواهد کاست و لزوم توجه نسبت به آن ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار