مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد/
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از شرکت 960 دانش‌آموز در مسابقات کشوری قرآن در اردبیل خبر داد.‏
کد خبر: ۸۸۸۳۸۸۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، احمد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود که بخش آوایی در استان خراسان رضوی و بخش پژوهشی دراستان اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه این مسابقات از بیستم ماه جاری شروع می‌شود افزود: این مسابقات با حضور 960 نفر از دانش‌‌آموزان قرآنی پسر و دختر سراسر کشور به‌مدت 8 روز در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: میزبانی استان از چنین مسابقاتی در معرفی و شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری و اقتصادی استان نقش به‌سزایی دارد که در این زمینه غرفه‌های استان‌شناسی و بازدید از مناطق گردشگری استان برای شرکت کنندگان در این مسابقات در نظر گرفته شده است.

ناصری ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام و تاکید ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر برگزاری باشکوه این مسابقات، هدف از برگزاری این مسابقات را رشد و تعالی دینی و قرآنی و ایجاد فضای معنوی برای چهره‌های قرآنی سراسر کشور دانست.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن و نماز و عترت با بیان اینکه رئیس ستاد برگزاری این رویداد عظیم قرآنی استاندار اردبیل خواهد بود، از همکاری نهادها و ارگان‌های استانی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات خبر داد.

ناصری با اشاره به اینکه استان اردبیل برای اولین بار میزبان برگزاری این رویداد عظیم قرآنی است، از تشکیل 13 کمیته برگزاری در بخش‌های مختلف و آمادگی کامل استان برای برگزاری باشکوه این مسابقات خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای بازدید شرکت‌کنندگان از بقعه جهانی شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی، شهر توریستی سرعین و مشگین‌شهر و معرفی مشاهیر استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و

ارسال نظرات