دکتر معینی گفت: مشاهده می شود واردات ایران نسبت به سال گذشته از کشور های آلمان و ایتالیا افزایش یافته که برای اثبات آن می توان به فروشگاه های زنجیره ای شهر ها و کلان شهر ها مراجعه کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۹۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵

دکتر معینی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره خریداری دولت از اقلام خارجی که خلاف قانون است گفت: دولت متاسفانه حتی برای خرید تن خواه های خود و تامین نیازهای وسایل مورد نیاز وزارتخانه هایش نه تنها از داخل خریداری نمی کنند بلکه بیسکویت سر میزشان هم از خارج وارد می کنند.

وی افزود: حال مشاهده می شود واردات ایران نسبت به سال گذشته از کشور های آلمان و ایتالیا افزایش یافته که برای اثبات آن می توان به فروشگاه های زنجیره ای شهر ها و کلان شهر ها مراجعه کرد. از بیسکویت های ذکر شده بگیرید تا کیف، کفش و خودرو های خارجی لوکس که آشکار است.

این کارشناس عنوان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند "کالایی که ایرانی توانایی تولید آن را دارد وارد کردن آن از از خارج حرام است"، باید این سخنان در مجلس شورای اسلامی قانون شود و از وردات این چنینی جلوگیری کنیم. وظیفه دولت محترم هم ممنوع کردن واردات بی رویه این اقلام است نه اینکه حتی خود به قوانین و سخنان رهبری بی اعتنا باشد.

دکتر معینی گفت: اگر جلوی کالای خارجی گرفته نشود جوانان و فرزندان ایرانی بیکار می شوند و چه بسا از کنار بیکاری هزار و یک مشکل اجتماعی و فرهنگی برای کشور به وجود می آید.

ارسال نظرات