مدیر عامل شرکت گاز اردبیل عنوان کرد

2 میلیارد مترمکعب میزان مصرف سال گذشته گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سال گذشته 2 میلیارد و 472 میلیون و 700 هزار مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و CNG استان مصرف شده است.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۹۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازخبرگزاری فارساز اردبیل، فیروز خدایی در جلسه بررسی مصرف گاز استان اردبیل که شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد:در سال 95 دو میلیارد و 472 میلیون و 700 هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخشهای مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و CNG استان مصرف شده است.

وی گفت:در سال 94 حدود 2 میلیارد و 208 میلیون و 600 هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های یاد شده مصرف شده بود که این میزان مصرف بیانگر افزایش 0.12 درصدی مصرف این نعمت الهی در سطح استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزایش ناچیز گاز مصرفی در سال 95 را مرهون همکاری مردم شریف استان دانست و از تلاش‌های انجام یافته جهت فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از این نعمت الهی تقدیر کرد.

خدایی در ادامه به آمار گازرسانی در سطح استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بالغ بر 428 هزار مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان با اشاره به اینکه شبکه‌های گازرسانی سراسر کشور به هم پیوسته است، تاکید کرد: رعایت مصرف بهینه و منطقی از گاز طبیعی، زمینه را برای تامین گاز تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات