فردا ۱۹ تیرماه؛

سازمان بسیج جامعه پزشکی با برگزاری میزگرد علمی، به استقبال "تکریم هفته حجاب و عفاف" می‌رود

مدیریت خواهران سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، گفت: فردا با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه بقیه الله و مسئولین بسیج جامعه پزشکی، میزگرد علمی جهت تکریم هفته حجاب و عفاف برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۰۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، آناهیتا مهدوی، مدیریت خواهران سازمان بسیج جامعه پزشکی کشوری در گفت‌وگویی درباره برگزاری نشست علمی - خبری "عفاف و حجاب و تاثیرات آن بر سلامت روان"، گفت: مدیریت خواهران بسیج جامعه پزشکی تصمیم گرفت میزگرد علمی را جهت تکریم هفته حجاب و عفاف برگزار کند.

وی با بیان اینکه با برگزاری این میزگرد به استقبال هفته حجاب و عفاف می‌رویم، افزود: حجاب و عفاف، موضوع فردی نیست و تاثیر آن تنها بر سلامت روان یک شخص نیست و براین اساس، ما عنوان گفته شده را برای این برنامه انتخاب کردیم.

مهدوی، افزود: البته پرداختن به موضوع حجاب و عفاف، محدود به همین نشست نمی‌شود و بلکه در طول هفته نیز به اهمیت این موضوع در قالب برنامه‌های دیگر خواهیم پرداخت که در زمان خود، اعلام برنامه خواهد شد.

مدیریت خواهران سازمان بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: این برنامه با سخنرانی دکتر صحرایی مدیر مرکز تحقیقات اعصاب دانشگاه بقیه الله و دکتر اختری عضو هیئت علمی این دانشگاه، برگزار خواهد شد و در زمینه حجاب و عفاف بحث خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اساتید، مسئولین و سایر اعضای بسیج جامعه پزشکی نیز شرکت خواهند کرد؛ گفت: این نشست خبری ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۹ تیرماه در سالن جلسات سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات