سرپرست اداره محیط زیست ماهنشان:

سه ماهه بهار فصل ممنوعه شکار و صید است

سه ماهه بهار فصل ممنوعه شکار و صید است، در سایر فصول نیز با توجه به محدودیت‌ها صید آبزیان محدود می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۱۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت: محیط‌ بانان به صورت مستمر در مناطق شهرستان ماهنشان در حال گشت‌زنی بوده و با متخلفان این حوزه برخورد لازم را انجام می‌دهد.

محرم‌علی عزیزی با اشاره به فصل صید ممنوع در شهرستان ماهنشان افزود:در فصل جاری تنها صید از طریق قلاب امکان‌پذیر بوده و هرگونه صید با تور تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای صید با قلاب نیز باید اقدام به اخذ پروانه صید از طریق محیط زیست کنند، اظهار داشت: هر پروانه نیز دارای دو ماه اعتبار خواهد بود و باید به سرعت استفاده شود و برای اخذ هر مجوز نیز باید 20 هزار تومان هزینه پرداخت شود.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه هر صیاد با توجه به مجوز صید حق صید 10 قطعه ماهی در هر روز را دارد، تصریح کرد: متقاضیان پس از اتمام زمان مجوز خود، باید مجددا اقدام به اخذ آن کنند.

عزیزی با بیان اینکه سه ماهه بهار فصل ممنوعه شکار و صید است، افزود: در سایر فصول نیز با توجه به محدودیت‌ها صید آبزیان محدود می‌شود.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ماهنشان اضافه کرد: برخی از همشهریان و هم‌استانی‌های گرامی به دلیل عدم آشنایی با قانون اقدام به صید در رودخانه قزل اوزون می‌کنند در حالی که این اقدام به اخذ مجوز، در فصل‌های ممنوعیت خود نوعی تخلف محسوب می‌شود.

ارسال نظرات