حوزه سلامت حوزه ایست در خدمت مردم

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس(ع): اولویت حوزه سلامت همیشه سلامت مردم و جامعه هست
کد خبر: ۸۸۸۳۹۲۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
دکتر نوری در گفت و گویی با خبر گزاری بسیج گفت : حوزه سلامت حوزه ایست در خدمت مردم و با جان و سلامت مردم سروکار دارد و اولویت برای فعالین این حوزه اعم از پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان با هر فکر، ایده، گرایش خدمت به مردم می باشد البته اولویت سیاست گذاران حوزه سلامت نیز در ابتدا بهبود شاخصهای سلامتی و تامین سلامت مردم بوده است. جناح بندی، حزب بندی و سوء استفاده از این عملکرد تخصصی و ضروری و حساس در پیش برد اهداف سیاسی و صنفی به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی اضافه کرد: اولویت، همیشه سلامت مردم و جامعه بوده و هست و پیگیری امور صنفی در اولویت بعدی است. اینکه به هر قیمتی با هر ترفندی پیگیر امور صنفی و درگیر مسائل حاشیه ای و سیاسی باشیم کار درستی نیست.

دکتر محمد نوری به خبرنگار ما گفت: در طی دو سال گذشته که عهده دار سمت بسیج جامعه پزشکی بود ام ، ارتباط نزدیک و مثبت با پزشکان عضو نظام پزشکی و اعضای سازمان نظام پزشکی داشته ایم و رویکرد مثبت اعضای آن سازمان نسبت به خدمات رسانی بسیج در مناطق محروم و حمایت و پشتیبانی از مدافعین حرم و ویزیت افراد بی بضاعت همیشه یاریگر ما بوده و هستند و همیشه پای کار بوده اند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات نظام پزشکی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر افراد زیادی سعی کرده اند تفرقه و اختلاف را به جامعه پزشکی با عناوین مختلف راه دهند بر خود لازم دانستم از این تریبون اعلام نمایم بسیج یک شغل یا حزب و یا گروه نیست بسیج یک تفکر است تفکری انقلابی , اعتقاد من بر این است که پزشکانی که در خدمت سلامت مردم هستند و شب و روز به مردم خدمت می کند همگی بسیجی اند و در طول سالهای گذشته نیز در خدمت به مردم و احقاق حق آنها و خدمات پزشکی در مناطق و محروم و ارایه خدمات صنفی ،ایثارگرانه این امر را ثابت کردند رویکرد سازمان بسیج جامعه پزشکی در انتخابات پیش رو لیست بندی و جناح بندی نیست. ما از همه افرادی که ثبت نام کردند حمایت کرده و به هر حال در هر انتخابی برای هرکسی یکسری معیارهایی وجود دارد از جمله مورد اعتماد بودن، دلسوز بودن، دارای تجربه مدیریتی و قانونگذاری کافی بودن که قطعا اعضای سازمان نیز بر همین اساس انتخاب خواهند کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس(ع) در پایان گفت و گو خود از همه اعضای فعلی سازمان نظام پزشکی و عملکرد و رویکرد مثبتشان در طول چهار سال گذشته قدر دانی نمود گفت: از خداوند منان خواستارم تا جامعه پزشکی به دور از هر جناح بندی و تفرقه که خواسته افراد سودجوست با شرکت در انتخابات پیش رو این نهاد صنفی(سازمان نظام پزشکی)را بیش از پیش در عملکرد راهبردی و موثر خود در سیاست گذاری های حوزه سلامت و دفاع از حقوق مردم و حقوق صنفی یاری کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار