خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصارالحسین(ع) از برگزاری اردوی جهادی مبارزه با سن گندم در 200 روستای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۳۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
برگزاری اردوی جهادی مبارزه با سن گندم در 200 روستای استان همدان
محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات بسیج مهندسین در زمینه کشاورزی و اجرای طرح «بسیج همگام با کشاورز» اظهار داشت : این طرح در راستای ارتقای بهره ‌وری و افزایش میزان تولید در واحد سطح، افزایش دانش و به کار بستن روش‌های علمی در مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول و همچنین اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است.

وی اعزام کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی در قالب اردوهای جهادی را در راستای تحقق اهداف بسیج مهندسین دانست و در خصوص مهم ترین اثر اردوها برای بسیجیان عنوان کرد: با توجه به اینکه این اردوها با حضور دانش‌آموخته‌های دانشگاهی برگزار می‌شود که کمتر در عرصه میدان و عمل وارد شده‌اند، حضور در روستا و همراه شدن با کشاورزان جوهره اصلی آنها را به منصه ظهور می رساند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: وقتی بسیجیان در قالب اردوهای جهادی از نزدیک مشکلات کشاورزی و روستایی را لمس می‌کنند به طور قطع در خودسازی آنها ثاثیر بسزایی خواهد داشت و موجب پرورش روح و ورزیده شدنآانها از نظر کاری می‌شود.

وی از برگزاری اردوهای جهادی در 200 روستای استان خبر داد و بیان داشت: برای این منظور 100 نفر از کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی به مدت 20 الی 30 روز در استان مشغول به فعالیت و خدمات مشاوره ای و مباحث فنی به کشاورزان روستایی در زمینه زارعی و باغی ارائه دادند.

کرمی همگرایی و ورود هماهنگ و همزمان کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی در اردوهای جهادی امسال را از جمله نقاط قوت این اردوها دانست و اظهار کرد: امسال این اردوها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی برای مبارزه با سن گندم برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح در قالب اردوهای جهادی موجب افزایش بهره‌وری کمی و کیفی محصول می شود، خاطرنشان کرد: این سازمان در طول 5 سال گذشته به صورت تخصصی وارد عمل شده و اقدامات خوبی در این راستا در استان صورت گرفته است و امیدواریم امسال نیز با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته اثرات موثری به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات