نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: دولت باید پاسخگوی وضع معیشتی کارتن خواب ها باشد و حداقل زندگی را برای تمام آحاد جامعه تعریف کند.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۴۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

اکبر ترکی نمیانده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با معضل کارتن خوابی در کلانشهرهایی همچون تهران اظهار داشت: یکی از اصلی ترین مشکلات جامعه ما مشکلات اقتصادی و بیکاری و معیشتی مردم است.

وی افزود: یکی از مسائلی هم که نامزدهای انتخاباتی آن را مطرح می کردند همین موضوع اقصاد و بیکاری بود طبق تاکید مقام معظم رهبری باید هر چه سریعتر نیروهای انقلابی و چابک معرفی شوند و اقدامات اقتصادی مناسبی را دنبال کنند.

این نماینده مجلس خاطر در رابطه با گفته آقای جهانگیری در زمان انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه اگر ما رای بیاوریم هیچ کودک کار و گرسنه و کارتن خوابی در کشور نمی ماند؛ خاطر نشان کرد: شعارهایی که دولت در زمان انتخابات داده می شد الان باید دنبال شود.

ترکی گفت: در حال حاضر آسیب های اجتماعی در کلانشهرها یکی از مشکلات اساسی کشور است و دولت باید پاسخگوی وضع معیشتی کارتن خواب ها باشد و حداقل زندگی را برای تمام آحاد جامعه تعریف کند. دولت باید شعارهای خود را عملی کند.


ارسال نظرات